保利香港十周年拍賣會重頭戲 97年回歸限量版愛彼腕錶!估價達$55萬港元!極度罕見日曆顯示

文: 梁穎心
2022.07.09

為慶祝保利香港拍賣踏入十周年,7月9日至9月14日將於香港會議展覽中心舉行保利香港十周年拍賣會。其中一件矚目拍賣品必數愛彼(Audemars Piguet)的限量版「皇家橡樹離岸系列」腕錶,估價為25萬至55萬港元。

是次拍賣重頭戲之一的愛彼(Audemars Piguet)限量版「皇家橡樹離岸系列」腕錶,型號 25852OR/O/1010OR/01。這枚手錶極具收藏及紀念價值,它於1997年為紀念香港回歸限量發行,全球限量只有19隻,不鏽鋼款式則有97隻,合起來便組成「1997」。此款腕錶採用18K玫瑰金材質,錶徑為38毫米,搭載了440919型自動機芯,實用又耐看。腕錶的6時位置設有小秒盤,12時位置帶有極度罕見的漢字星期和月份顯示,錶盤外圈設日期顯示,底蓋更鐫刻了中文「愛彼錶」字樣。

拍賣起拍價為$25萬港元,估價為$25萬至$55萬港元。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

 

來源:保利香港

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓