兩大媽迪士尼城堡排隊影相打尖繼而動手 職員調停慘遭殃 網民:影完唔會變公主喎

文: 黃卓瑩
2022.07.09

迪士尼重開後幾乎日日人山人海,時不時都發生排隊打尖問題。近日有兩名大媽在迪士尼樂園因排隊發生爭執,一度大打出手,期間在場職員調停亦慘遭夾扁。有網民指二人在排隊期間,後者見前面有空位但對方沒有行前,於是繞過前者打尖而發生衝突。

網民在Facebook群組「我真係好鍾意迪士尼資訊分享群」上載影片,留言「嘩,乜排隊排到咁激,依家嗰個社交距離,都差唔多係咁㗎啦」。影片中,兩名分別身穿桃紅色及白色衫的大媽正發生爭執,期間聽到有人說「放手啦」、「你郁手先㗎」。在場職員嘗試調停慘遭夾扁,亦向另一名同事示意叫保安來處理。其後桃紅色衫大媽將爭執中扯來對方的袋扔在地上稱「痴線嘅,我邊有攞你啲嘢」。

網民透露二人爭執原因是排隊期間,後者見前面有空位但對方沒有行前,以為她不在排隊於是越行越近繞過前者打尖而發生衝突。有網民不解表示:「影個公主姐,唔會影完變公主喎」,也有人分享類似經歷,有遊客會越行越近「霸埋人地個位」,表示:「貼到近一近會令人唔舒服」、「就算無社交距離都應該有個舒適距離」。雖則大熱天時下排隊的確煎熬,如果不想排隊可以購買快證省卻等候時間。

圖及來源:FB@我真係好鍾意迪士尼資訊分享群


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓