油麻地72年地標老店疑結業 美都餐室貼告示:有緣再見

文: 王庭芝
2022.07.18

位於油麻地廟街的美都餐室自1950年開業,至今屹立72年,是區內地標之一,亦有許多電視、電影曾經在餐廳取景,近日餐廳傳出結業,有網友昨日在Facebook群組上載餐廳閘外貼出告示,寫有「下次再見,拜拜,有緣我哋一定會再見」的字眼,未知只是暫停營業或永久結業。

有網友在Facebook群組「佐敦•油麻地人和事」貼出照片,表示超過70年歷史的美都餐室近日悄悄地告別了,告示上寫度:「人生有幾個十年,不經不覺美都餐室喺呢個地方已經渡過七十二年,就比佢喺呢個時候放鬆吓心情,喺呢個moment呌呌氣。要記住,過了今天,再有一天,仲有幾個十年。」告示亦有多國語言的再見:「係咁先啦,下次再見,拜拜 So long farewell. Adieu CiaoSayonara Adios有緣我哋一定會再見……」

擁有72年歷史的美都餐室位於廟街榕樹頭對面,餐廳部份佔地兩層,二樓雅座裝潢是香港舊建築特色之一,過去有不少電視、電影亦在餐廳取景,如《PTU》、《酒店風雲》和《廟街‧媽‧兄弟》等。雖然又一地標老店結業,但網友反應不一,有街坊留言表示不感可惜,指餐廳結業前已經是專做遊客生意,又指餐廳定價與食物質素及服務不成正比。

來源:FB@佐敦油麻地人和事、香港社區導賞員協會

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓