老公想買三房樓但畀奶奶話嘥錢 想生小朋友究竟要買幾多房單位先至理想?

文: U Magazine
2022.07.28

大家認為一家三口要住幾房嘅單位會比較合適呢?最近就有網民喺香港討論區上發帖,表示同老公準備買樓並有生育嘅打算,但老公同奶奶喺應該買幾多間房嘅單位上意見不一,所以希望尋求一眾網民意見,究竟要生小朋友的話買幾房單位先至理想?

起碼要有三間房?一家三口住兩房好勉強?

樓主表示自己老公希望購買三房單位,三間房將分別用作主人房、小朋友睡房以及書房或衣帽間,並認為三房單位會有更多嘅私人空間,但奶奶卻表示兩房就已經足夠,並認為買多一間房作衣帽間實屬浪費金錢,所以就令樓主擔心三房單位其實會否不合適。對於樓主嘅情況,網民都紛紛提出不同意見,有網民就認為如有生小朋友嘅打算就應該買三房單位:「三房基本啦,書房又好,衣帽間又好,工作間又好,甚至係吵架後冷靜空間都好,有條件就預多一間房」、「俾(畀)錢嗰個話事,但諗住要小朋友三間房真係好基本」、「三間房唔算多啦!兩公婆生兩個小朋友,三間房剛剛好」、「個人覺得起碼要有三間房,就現實情況嚟講,多一間房可以當客房或者有事嗰陣當隔離房用」,有網民就提出三房單位喺打理上雖比較辛苦,但亦始終比起兩房好:「3房要打理嘅野都多,做家務都辛苦架。不過就多間房點都好過第時生多個又冇地方比小朋友長大。」

有網民就認為如要請工人的話,就必需要有三間房:「如預有小朋友,3間房少不了。另外你們生了B後會請外傭嗎?會,3間房是必需,難道要BB同外傭同瞓一間房嗎?」、「起碼3間拉(啦),你仲話遲啲有小朋友,又要請工人姐姐」,另外有網民就以親身經歷表示兩房單位只能勉強供一家三口居住:「如果生小朋友三房好,我初初買兩房,請個工人,bb細還好,大d(啲)就勉強住。到生埋第二個,兩房係完全唔足夠,人多bb野又多,最後要搬三房。如果買得起,一開始就買三房唔好煩了,反正自住樓,點都保值賺住」,亦有網民提出第三間房的用途廣範,如有能力就應買三房單位:「有能力就3房無後顧之憂,現在是合適時機呎價較平,第3房用途甚廣for衣帽/小孩/再生多一個/2老過夜/工人etc,再諗長遠一點他日孩子長大自立後,2公婆賣3房換2房也有較多錢剩」

有網民認為一家三口住三房單位剛剛好,兩房單位則有些勉強。

有網民認為買三房單位可無後顧之憂,日後可隨時因情況安排第三間房的用途。

有兩個廁所緊要啲?應該要考慮校網?

有部份網民更認為三房單位其實都並不足夠,要買四房單位先比較理想:「如果要生,至少買4間房」、「起碼有四間房啦!一間夫婦,一間小朋友,一間工人房(同)雜物房」、「兩公婆加小朋友加工人,最少四房吧!」、「4房,小朋友一間,預留一間再生多個,若干年後一定分房訓,兩公婆要一人一間」,另外有網民就認為有兩個廁所比較重要:「最緊要有二個廁所,當你有小朋友就知道重要,尤其朝早起身返學時間」

有網民則認為其實買幾房單位主要視乎負擔能力:「有錢就住多少房都合理,無錢就唔好理」、「有錢就4間房都唔算多,冇錢就兩間都嫌多」、「有錢咪住大啲,住house任你間」、「買得起嘅話,多多房都得,問題係買唔買得起」,有網民就認為除了要考慮房間數量外,亦應考慮地區:「OnX問題.....最主要睇褲袋有幾多錢和收入。仲有校網好重要,天水圍4房也不及九龍塘/何文田2房」

有網民更認為四房單位先足夠,以用作預留再多一個小朋友或工人的房間。

有網民則認為除房間數量外,單位有兩個廁所以及所處於哪一個校網亦同樣重要。

text/Jonathan
photo/HKET圖片庫

============

同場加映:

【蝸居睇樓團】348呎堅尼地城舊樓上車盤大翻新 7呎闊衣櫃無地台套房、玻璃間隔牆增空間感

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓