女朋友相約去迪士尼樂園提出特別要求 港男訴苦表示「接受唔到!」反被女友指責不浪漫

文: 黃卓瑩
2022.08.04

不少情侶都會去主題樂園約會製造美好回憶,皆因這個地方既浪漫而且百去不厭。不過有男網友最近在討論區訴苦,指女朋友相約去迪士尼樂園時提出特別要求,令他十分苦惱,男網友表示陪女朋友去當然無問題,不過對這個特別要求感到抗拒,亦被女友指責他不浪漫。

男網友在Dcard討論區發文,表示女朋友最近經常約他去迪士尼樂園,樓主指本身有年票陪女友去玩並沒有問題。不過女友提議下次著中學校服去迪士尼,認為很青春。但樓主就覺得好尷尬,先不論屋企有無校服或合不合身,表示接受不了23歲還著住中學校服去迪士尼,女朋友不但不理解更發晦氣指樓主不浪漫。

帖文一出引起不少網民討論,有人支持樓主表示「男人要有底線」、「痴線,著校服想熱死人咩」,又笑言「好彩我啲中學衫已經掉曬」。不過亦有不少人安慰樓主可以轉換下心態,23歲著返校服可以回味以前的感覺,指「再過多幾年就真係冇得著」、「戴口罩都唔會睇得出你幾歲啦」。有網民則建議「一係入去先換然後走即刻換翻便服」、「當cosplay囉」,又表示如果套校服還合身就無乜所謂。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇 

圖及來源:Dcard討論區、迪士尼、《I SWIM》劇照


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓