實試 4 招環保防潮法 梳打粉、咖啡渣、無綫抽濕器邊樣最掂?

文: U Magazine
2022.08.06

成日開冷氣一冷一熱,室內濕氣都愈來愈重。除了市面上各式各樣嘅防潮包外,其實仲有啲簡單低成本,又環保防潮方法。今次就用家中 3 種低成本物料與無線電子抽濕器嚟測試,想知邊樣最 work 就睇吓今次比拼啦。

家中低成本吸濕 3 寶:咖啡渣、梳打粉、洗衣粉,用法簡單,只需預備茶袋和舊襪。
將咖啡渣放入茶袋,約 7、8 成滿就可以,再封好袋口。咖啡渣改為梳打粉或洗衣粉做法亦一樣。
將幾個做好的茶袋放入舊襪中,絲襪效果會更好。
綁實襪口防止茶袋跌出嚟,就可以放入衣櫃或鞋櫃。
使用梳打粉或洗衣粉的話,發現結成狀就要更換。而換出來的洗衣粉還可正常用嚟洗衫。
開始實測,分別將 3 寶放入衣櫃一段時間,上方是咖啡渣,左下洗衣粉,右下梳打粉。
咖啡渣將濕度由 87% 減至 72%,洗衣粉由 76% 降至 66%,梳打粉就由 77% 變成 74%,咖啡渣稍勝一籌。
再測試一下這款無綫抽濕器。
抽濕器內置很多吸濕珠,會隨住吸入水氣而變色,當吸濕珠由橙紅變成綠色就代表水氣已飽和。
此時駁上電源烘乾吸濕珠,等吸濕珠變返橙紅色又可以使用。
將無綫抽濕器放入濕度 87% 的衣櫃。
兩個星期後,濕度降到 69%。
說明書指駁電 8 至 12 小時可以烘乾,但實試經 24 小時才變成橙紅色。
無綫抽濕器抽濕能力固然不俗,而咖啡渣就係平價好選擇,除了吸濕還有袪味功效。

============
同場加映:
【蝸居睇樓團】青衣800呎3人1犬之家 海量魚竿收藏室、BTS粉絲Dream Room

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓