屯門友驚覺巴士上層設倒頭位 掀兩派網民熱議:尷尬兼頭暈vs呢啲位最好瞓

文: 王庭芝
2022.08.15

相信大家都試過搭巴士坐「倒頭位」,不過並非人人都喜歡坐「倒頭位」,除了驚暈車浪,有些人會覺得坐「倒頭位」時會有種跟陌生人你眼望我眼的尷尬感,又或者怕會「腳頂腳」,近日有屯門友在網上發文,驚覺現時已經有巴士上層都設有「倒頭位」,帖文引起熱烈討論,有網友直言「見到都頭暈」!

有網友於「屯門友」Facebook群組發帖,相中所見巴士內的到站顯示器寫有「本站:屯門公路轉車站」,下兩個站先後是龍逸邨和富健花園,估計樓主正在往屯門方向,而顯示器正下方就有兩個倒頭位,樓主寫度:「原來依家上層都有倒頭位」,相信是第一次見到上層有倒頭位。

原來上層設有倒頭位的巴士是九巴近年引入的新型號車款,據知新車改善了座位設計,而倒頭位是為了更善用上層空間。帖文引起網民熱議,有不喜歡坐倒頭車的網民都表示於下層坐倒頭車已經覺得辛苦,上層坐倒頭車擔心會更加暈。

有網友就坦言長途車坐倒頭位,全程望住對面的乘客感覺尷尬:「一個唔覺意塞車,咪要你眼望我眼幾粒鐘……」有網友就回應:「依家唔怕,除非smartphone無電。」

不過都有喜歡坐倒頭車的網友對新車的設計表示歡迎,力撐:「我最鐘意坐倒頭位,尤其是當(巴士)上highway車速快少少/停車刹車有前衝力時,感覺坐得仲穩陣。」、「呢啲位最好瞓,夠安全感。」

睇吓網民點講:

 

來源:FB@屯門友屯門公路塞車關注組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓