湯洛雯馬國明攬住晒蜜照罕有放閃 同居後心心相印手勢惹結婚暗示

文: 羅志宏
2022.08.17

湯洛雯(靚湯)與馬國明自2020年6月公開認愛後,屢次傳出婚訊,近年多次在訪問中透露已視對方為結婚對象,不少粉絲都睇好靚湯與馬明,期待二人拉埋天窗。早前,拍拖兩年多的二人就首次承認現處於同居蜜運階段,而靚湯更冧爆在IG罕有放閃,攬住做心心相印手勢,再度惹來結婚暗示。

湯洛雯與馬國明這一對自拍拖以來,屢屢傳出好事近,又曾有指兩人為結婚做好準備,同居後便落力籌備人生大事。靚湯更曾在節目上被問到被催婚會否好大壓力,她就開口:「唔係好大壓力,係問到有少少厭,有少少答到呆咗,人哋都未求婚,咁我點答你啫?訂婚一定會講,大家唔使再問,一定公開。」似乎怨馬明未開聲。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

早前,馬國明與湯洛雯就先後間接承認現正同居,不少人都希望已屆適婚年齡的馬國明盡快迎娶靚湯,這次用「心心相印」手勢放閃,就令二人秘婚的消息再惹來暗示,相信兩人的婚事真的好事近! 

圖及來源:IG@各藝人、節目截圖、劇集截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓