郭可盈陪12歲女兒林天若街頭賣旗籌款 擁億萬身家不忘貼地做善事身教為重

文: 羅志宏
2022.08.19

前TVB當家花旦郭可盈息影多年,與林文龍結婚18載生活美滿,12歲愛女林天若(Tania)更是長得亭亭玉立,知書識禮。日前,身為媽媽的郭可盈就陪同女兒在街頭賣旗籌款,貼地做善事的作風更獲讚身教為重!

郭可盈日前在IG社交平台上分享與女兒Tania在街頭賣旗籌款的相片,並寫道:「今天為保良局賣旗籌款,再次感謝各位的愛心支持,多多益善少少無拘!#出錢出力 #助人受助皆開心 #天公造美」。見到身穿白色Tee、牛仔褲及波鞋的郭可盈打扮樸素,手拿著賣旗貼紙,而Tania就孭著錢袋,兩母女貼地做善事,不少途人熱心捐款支持。

郭可盈息影十多年以來,繼承了父親的逾億資產和億萬塑膠生意,除了專注營商之外,亦做好媽媽言教身教的責任,全力栽培愛女,Tania現就讀於保良局蔡繼有學校,品學兼優而且課外活動表現卓越,可見郭可盈教導有方。

 

圖及來源:IG@郭可盈

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓