Proof求證|王菀之主演舞台劇身兼監製、劇本翻譯感壓力 與男拍檔有親熱戲笑言未同老公備案

文: 王庭芝
2022.08.26

王菀之(Ivana)主演的舞台劇《Proof求證》昨晚在演藝學院展開一連14場的演出,Ivana今次飾演一個天才數學家女兒,演技大爆發,完場時獲得全場掌聲,好友謝安琪(Kay) 看完之後也在IG留言大讚Ivana叻女。

昨晚演出過後,四位演員一同表示非常感恩,因為前日打風,大家都很擔心要改期,幸而他們還可以順利舉行第一場。身兼監製、劇本翻譯和女主角三職的Ivana倍感壓力:「真係未試過經歷咁多考驗,今次劇裡面要Proof什麼是愛。意想不到劇外也proof了信任及愛。」她特別感謝三位拍檔陳淑儀、吳鳳鳴和陳康,以及台前幕後所有工作人員,落波之後大家二話不說就返演藝學院總採排,毫無怨言上下一心,令Ivana感到隊團好有愛。

 

 

第一場演出大成功,有觀眾留言大讚Ivana演出「水準101分」、「AAAAAAAA+」等,Ivana謙稱並非個功勞,而是屬於團隊的。是次《Proof 求證》演出舞台跟第一行觀眾距離非常之近,問到劇中飾演男朋友的陳康跟Ivana有親熱戲,兩人會不會因為觀眾距離太近而尷尬?陳康即答:「唔會啦!演員來嘛!我哋好專業!反而覺得演來更刺激!」問到Ivana老公Eric睇咗味?Ivana笑言:「未呀,你哋唔好爆劇情啦......(佢幾時睇?) 唔知呀......(你有冇話佢知有親熱戲?)哎吔,唔知呀,唔知…….

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓