林家謙演唱會2022|鄭欣宜送贈加長腿部鞋墊寓意加場 暴龍哥驚喜現身觀眾興奮「wee」爆紅館

文: 王庭芝
2022.08.27

林家謙《Summer Blues》演唱會昨晚來到第五場,這晚的驚喜嘉賓有鄭欣宜(Joyce)和鄭中基(Ronald),Joyce為家謙送上真高鞋墊,腿部「加長」之餘,寓意家謙次次開騷都可以「加場」,而「暴龍哥」一出場即掀起全晚高潮,全場觀眾一齊「wee」出來!

Joyce一出場大唱家謙所作的《救命歌》,之後佢表示第一次聽到這首歌的demo就非常感動,好似有個人摸摸自己的頭、安慰自己,Joyce說起這段往事都哽咽起來,場面感動。

然後她轉換氣氛,說要送禮物給家謙,她延續紅館送禮物的慣例,送家謙增高鞋墊,觀眾見到不禁爆笑,其實禮物是有意思的,Joyce:「呢個係男女通用,但最重要係咩?就係增高鞋墊可以將你隻腳加長!」家謙:「我都成日加場。」Joyce:「Exactly,呢嗰增高鞋墊就係預祝你以後開騷可以加場、加場、加場!」之後家謙將舞台交給Joyce獨唱《Glitterfalls》。

全晚另一個高潮位,就是暴龍哥在家謙唱《閉目入神》時緩緩出場,兩人靚聲和唱令觀眾聽得如痴如醉,唱完時全場觀眾尖叫此起彼落,又大叫暴龍哥Youtube節目中的經典口號「wee」,暴龍哥出場就發揮幽默本色,話以前見到家謙會叫他吃多點東西,因為他很瘦,擔心他1號風球都會被吹走,他說:「不過今日好開心,因為8號風球後佢仲喺度,證明佢大隻咗,真係乖仔!」
暴龍哥又提到女兒平常不聽廣東歌除了林家謙的,而自己會再唱歌是因為女兒,會再次寫歌卻是因為家謙,因為聽到對方的歌曲風格多變,所以令自己都好想寫歌,又透露自己將會於今年做新碟,並且會和家謙合作,觀眾都即時歡呼,似乎相當期待,隨後兩人又唱出《My Only One》。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓