林家謙演唱會2022|「林家犬」、Tyson Yoshi驚喜現身 「宥嘉場」連線台灣歌王林宥嘉合唱廣東歌

文: 王庭芝
2022.08.28

林家謙《Summer Blues》演唱會昨晚原本為第七尾場,不過星期四晚的場次因為八號風球延期至明晚,這晚就變成了尾二場,這晚嘉賓除了繼續有Serrini和岑寧兒外,還有Tyson Yoshi,以及台灣歌王林宥嘉隔空現身,家謙這晚更帶埋「林家犬」Waffle同大家見面,成為在紅館舞台放狗第一人!

這場的第一位特別嘉賓是「林家犬」Waffle,家謙唱《Doodoodoo》時突然牽愛犬Waffle現身,帶牠繞場同觀眾打招呼,成為紅館放狗第一人!雖然面對萬人觀眾,但Waffle都表現淡定,非常乖巧,冧爆全場觀眾!

第二位驚喜嘉賓有家謙好友Tyson Yoshi,早前Tyson搵過家謙做個唱嘉賓,今次家謙開騷,Tyson又點可以唔支持,同台的Serrini原本叫他們說說彼此認識經過,不過兩位男生都怕怕醜醜,於是Serrini突然在台上爆料家謙自稱覺得Tyson好鍾意自己,令家謙大叫:「咩料呀?」Tyson即時對家謙說:「你唔好咁自以為是啦!」之後Serrini又叫Tyson代自己上演前幾晚台上追逐家謙的戲碼,更「腐女」上身,吩咐Tyson咀啖家謙,不過兩位男生都不肯就範,場面爆笑。

這晚亮點還有邀請到台灣歌王林宥嘉隔空現身,不是「又加場」,而是名副其實的「宥嘉場」!這晚宥嘉盡量用廣東話同家謙交流,他說:「我想同你講你真係唱得好,好精彩嘅演出,我想講我好耐無講廣東話,所以退步咗,但係我好開心聽到你哋嘅歡呼聲,好開心你邀請我做你嘉賓。」家謙曾經幫宥嘉作過《壞與更壞》、《飛》等歌曲,其中《壞與更壞》更是宥嘉以廣東話所唱,這晚兩人都有在紅館現場連線合唱這兩首歌,觀眾都報以熱烈歡呼拍掌。

宥嘉唱完之後,在觀眾歡呼聲中再說:「這一兩年世界有很多變化,其實這個世界一直都在變化,如果明年有一個變化是我要去紅館開演唱會,邀請大家,多謝大家,bye bye!」



來源:大會提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓