網友力數周國賢演唱會觀眾4宗罪 反被駁斥:睇演唱會係咪要考牌?

文: 王庭芝
2022.09.06

剛過去的周末,歌手周國賢舉行了入行18年來首個紅館演唱會,他的演唱會一票難求,三場都爆滿,演唱會事後亦大獲好評,除了一班忠實歌迷聽得感動,亦有不少圈中人大讚設計有心思。然而,演唱會上周國賢分享內心說話期間,偶有觀眾叫囂的情況,有網友事後在討論區發文,力數港人睇演唱會4宗罪,引起熱烈討論。

有網友看完周國賢演唱會後有感而發,於連登討論區以「香港人睇演唱會文化真係好X差」為題,提出4大香港演唱會文化爭議,首先是關於尖叫,雖然在演唱會期間觀眾尖叫是相當普遍,但網友指有觀眾不是在勁歌熱舞或者high歌位歡呼尖叫,而是在歌手分享、氣氛較安靜的時候高呼無關場合的說話,此舉就令人反感。

其次是針對亂數拍子的觀眾,網友指大會有現場版的編曲,根本毋須觀眾自行拍可能不適合歌曲拍子的「1234」,如果要數拍子,現場亦有鼓手協助。

第三點是關於舉燈牌的文化,網友直言:「其實人地係有舞台設計,點解首首歌都要開led燈?白到都咩特色都睇唔到。」網友舉例周國賢獻唱《我們都不是無辜的》時有觀眾搖動手燈,破壞了現場氣氛。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

最後是「encore文化」,周國賢的個唱亦有多次encore,尾場更加時達一小時,網友說:「佢準備咗咁多係咁多,死都要叫encore,你聽多首會賺咗?」

原文如下:

此帖引起熱烈討論,有其他網友補充對於觀眾遲到、期望演唱會必須請嘉賓、睇騷全程撳電話或者影相拍片等都是奇怪的文化,有網友直言這些現象反映香港人自私一面。

 

不過都有網民持相反意見,認為睇流行音樂演唱會現場氣氛最重要,如果樓主不滿有人尖叫就不如去文化中心聽音樂劇或者家中睇Youtube算,亦有網友反駁「反對叫encore」,指其實很多時候是大會已經預先安排了encore環節,當然也有突發的encore,網友指如果樓主不滿encore,大可以聽完概定曲目就離場。有網友笑言如果按照樓主的標準:「係咪要考埋證書先有資格睇演唱會?」

即睇網民點講:

 

來源:連登討論區 圖:周國賢IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓