MIRROR演唱會意外|So Ching貼拍拖遊樂園舊相 借阿Mo當日一句話反作鼓勵

文: 羅志宏
2022.09.08

MIRROR演唱會意外事發一個月有多,受重傷的舞蹈員李啟言(阿Mo)至今仍留醫ICU,最新情況已由危殆轉為嚴重,並將嘗試針灸治療。而阿Mo的女友So Ching一直默默守候著,曾多次在社交平台上表達思念男友之情。

昨晚(7日),So Ching就再度於IG限時動態為阿Mo打氣,轉貼去年與阿Mo拍拖同遊主題樂園的相片,當時阿Mo還在帖文寫上「Supoort you no matter what (無論如何都撐住你)」,如今正好化作最有力的鼓勵,繼續保持信念,保持正面!

9月1日,So Ching在粉絲Telegram群組現身留言,表示:「多謝大家一直的不放棄和關心,如果方便,希望大家每日花點時間一齊為Mo祈禱、打氣,我相信信念好重要。」

 

圖及來源:IG@SoChing、節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓