Apple蘋果擬今年底推出iPhone訂閱制!可以租賃iPhone14 年年換新iPhone、Mac?

文: 吳海晴
2022.09.13

一眾果迷留意啦!最近有消息傳出Apple蘋果最快可於今年年底前推出「iPhone訂閱制」,不單止讓消費者可以「租賃」形式購買蘋果裝置,而且新服務還會包括iCloud、Apple Music、Apple TV+等服務,想年年換新iPhone、Mac的朋友可以睇睇啦!

Apple蘋果2022秋季發布會已於美國時間9月7日舉行,正式推出iPhone 14系列、AirPods Pro、新Apple Watch等,當中iPhone 14 Pro、iPhone 14 Pro Max兩款手機更採用全新設計,再度掀起不少話題。不過令人失望的是,就是未有同步公布傳聞已久的「iPhone訂閱制」。

據《彭博新聞社》記者Mark Gurman最新專欄文章中指出,雖然這項訂閱服務目前尚未登場,但認為蘋果現已積極測試,預計最快可於今年年底或明年推出。

相信不少人可能會將「iPhone訂閱制」視為分期付款,但事實上用戶們最終沒有手機的擁有權,而訂閱服務的月費相信亦會取決於iPhone型號、儲存量以及所搭配的附加服務內容等,未必等同於售價除以1224個月。

Mark Gurman3月專欄文章中也提到,認為新方案可以視為Apple One訂閱方案的擴大版本,讓用戶們只需支付月費,就可以獲得iPhone的使用權,當中包括iCloudApple MusicApple TV+、遊戲等服務,同時亦會獲得AppleCare+保養和支援,讓消費者可以「租賃」形式購買新款iPhoneMac等。

雖然Apple蘋果目前仍未透露有關「iPhone訂閱制」的任何資訊,但Mark Gurman認為新方案很有可能會在未來幾星期內對外公布,一眾果迷可以留意啦。

來源:HKETApple

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓