好聲好戲2|李佳芯配音實力驚艷評判備受認同 嬌俏獻聲還原42年前《執到寶》黃韻詩角色

文: 羅志宏
2022.09.20

TVB聲演節目《好聲好戲2》進入第三輪比賽,李佳芯(Ali)的配音表現再度為觀眾帶來驚喜。在熱身環節表現出色的Ali,於首回合比賽保持水準,交出亮眼演出,Ali聲演42年前的劇集《執到寶》,選擇了其中黃韻詩被兩隻鬼上身的場口。

Ali今次同樣一人分飾兩角,挑戰高難度大玩「雌雄同體」,分別要聲演「唱大戲男鬼」及「重口音女鬼」。貴為視后的Ali輕鬆駕馭兩鬼,配起女聲時更分外嬌俏,憑著出色的配音演繹,最終獲得11盞綠燈滿分佳績。

評判龍天生就大讚Ali:「你第一粒音已經似黃韻詩,有嗰種味道。」連出名要求高的黃鳳英都大表認同,凌晞則說:「好鍾意你扮個老婆,個口音好正,同埋嗰啲『嗯(嬌嗲聲)』,好正!」綜合兩個回合成績,Ali奪得7票暫時領先排第一! 不少網民都一致讚好:「多才多藝的女神演員」、「演戲好 配音也強」、「TVB全能女藝人」。

 

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

 

圖及來源:TVB、節目截圖

好聲好戲2|李佳芯配音神還原小丸子獲評判激讚 首位視后虛心參賽一人聲演兩角望提升演技

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓