關愛座變批鬥座!港人斥巴士關愛座多餘「長者搭車只係兩蚊,比正價反而冇得坐?」網民反應兩極

文: 黃卓瑩
2022.09.22

近年因關愛座引起的爭執屢見不鮮,原意是讓有需要的人能優先休息,但經常演變成「批鬥座」。近日有網民在討論區探討關愛座議題,認為每個人都應該要有讓座意識,不過有人就覺得長者搭車只需兩蚊,但自己支付正價卻無位坐感到不解,又指出巴士關愛座「多舊魚」。網民反應兩極,不知道大家又點睇呢?

網民就「巴士唔應該有關愛座?」為題在「香港討論區」開Post,表示平時搭巴士見到不少人會坐關愛座,但明明上層及後坐都有位置。樓主又指有日與同事一起搭巴士,同事表示自己平時會坐下層的關愛座,認為無需讓座時坐關愛座也沒關係。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

樓主同事亦指出:「長者搭車只係比兩蚊,唔明點解佢地一定要其他人讓座,比正價既反而冇得坐咁點解要比貴啲?」認為巴士不似地鐵班次較疏落,有心讓座一定會讓,覺得巴士設立關愛座多餘。

原文:

網民對於關愛座議題反應兩極,不少人都覺得讓座是一種美德,「培養人有讓座既習慣先最重要」、「我而家日日抱B坐巴士,唔係關愛座睇怕都要企我個車程」、「想有朝一日當自己需要被幫助時,他也希望有人讓位」、「巴士關愛座就老人家容易上落車」。

不過也有人指出「關愛座本身無問題,只係啲人有問題」,認為「關愛座原意唔係普通人都可以坐,但見到有需要人士就要自動自覺讓座咩?」、「有時冇人敢坐,坐左又要成日望住有冇老弱病殘孕係附近」。有網民亦表示關愛座導致有長者「恃老賣老」,叫人讓座時非常無禮貌,甚至覺得讓座給他們是必然。

圖及來源:香港討論區、九巴


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓