過時·過節|MIRROR「登神CP」大銀幕同框 Edan一改搞笑戲路與謝君豪父子不和

文: 王庭芝
2022.09.22

新銳導演曾慶宏執導、以親情為主軸的港產新片《過時·過節》將於11月24日上映,影后毛舜筠繼《阿媽有咗第二個》後再度與MIRROR成員合作,今次飾演呂爵安(Edan)母親,夥拍謝君豪、談善言、袁澧林、MIRROR成員盧瀚霆(Anson Lo)及馮素波等,今日(22日)電影公司更率先宣布《過時·過節》晉身「釜山影展」參展電影的好消息!

前導海報及預告首度曝光,海報裡面全部角色在同一餐桌上,表情各有不同,暗示著眾人都懷著自己的心結,人物關係千絲萬縷。《過時·過節》是一部關於家人關係的電影,而導演更坦言這是受到自己家庭經歷的啟發:「我開始明白到,對有些人來說溝通可能不是一個選擇,而是個障礙。」並從電影去探索家人的相處和溝通之道。電影講述八年前一場「混亂冬至飯局」發生後,各個家庭成員串聯在一起引發出的矛盾開始浮於水面,而家中眾人為一頓齊齊整整的冬至飯傷盡腦筋。

「登神CP」MIRROR成員Edan及教主Anson Lo更是首次於電影中同框演出,二人在片中是互相扶持的摯友。今次Edan更一改搞笑戲路,飾演的兒子「阿陽」與謝君豪飾演的「父親」父子關係決裂後曝出心聲:「佢有冇喺我嘅角度諗過?」,卻反被摯友盧瀚霆斥罵:「你而家咪即係喺度逃避現實囉!」劇情的發展令人十分好奇。

上映日期:2022年11月24日

 

圖片及資料來源:電影公司提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓