日本迪士尼Baymax餐桌用品 醫神化身餐盒、餐具陪你共享午餐

文: U Magazine
2022.09.23

有睇過迪士尼動畫電影嘅你應該對醫神Baymax唔陌生,佢就係喺《大英雄聯盟》中飾演醫療充氣機械人嘅超級英雄啦!最近日本迪士尼商店就推出一系列醫神餐桌用品,有多款唔同造型嘅餐盒以及餐具等等,啱哂返工返學帶飯用啊!

1. 抗菌密封盒3件套裝 1,100日圓(含稅)(約60港元)
一套有3件不同尺寸的盒子,每件都有獨特的設計,可當作小朋友的零食盒,存放餅乾或水果等。

2. 中式包子盒 715日圓(含稅)(約39港元)
這個專為包子、點心而設的盒子實在是可愛又貼心,盒子底部有疏氣小孔,使用微波爐加熱時令包子更加鬆軟。

3. 雙層圓形便當盒 1,100日圓(含稅)(約60港元)
小圓形簡單設計分為兩層,可分開存放米飯和菜餚,內蓋配有叉子更方便。

4. 便當盒 1,650日圓(含稅)(約90港元)
便當盒分為左右兩邊,方便分開飯菜,蓋子帶有防漏膠帶,防止菜汁洩漏。

5. 抗菌餐具三件套裝 1,430日圓(含稅)(約78港元)
介紹了多款便當盒,當然要配合同款餐具啦!這個三件套裝包括一雙筷子、叉子、匙羹及盒子,皆可用洗碗機清洗,甚至連筷子都可以寫上你名字!

6. 抗菌餐具兩件套 1,100日圓(含稅)(約60港元)
這款組合套裝帶有矽膠墊,可放入洗碗機清洗,攜帶時不會發出咔噠聲!

7. 兒童水樽 1,760日圓(含稅)(約96港元)
推式開口,易於打開,另配有肩帶,小朋友可以將水樽隨身攜帶,自然都喝多點水。

8. 水杯 495日圓(含稅)(約27港元)
水杯以紅色背景加上BAYMAX圖案作為設計,使用塑料材質,適用於洗碗機。

【INFO】
日本迪士尼商店 Baymax餐桌用品

text/phoebe
source/shopdisney.jp

============
同場加映:
【蝸居睇樓團】大角咀納米樓18萬搞掂!衣櫃/儲物/梳化3合一、5大增空間感TIPS

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓