【香港小姐2022】JW王灝兒著低胸晚裝搶鏡邊唱邊滑落極危險 視覺效果震撼性感過歷屆港姐

文: 羅志宏
2022.09.26

TVB《香港小姐競選2022》今年重返紅館舞台舉行,演出嘉賓同樣落足心思,打頭陣開場的有歌手林二汶和JW王灝兒的靚聲演唱,其中JW以低胸晚裝亮相,性感程度冠絕一眾歷屆港姐,期間投入唱歌時,JW的晚裝更疑似逐漸滑落,睇落相當危險!

今屆港姐開場舞台由歌手林二汶和JW王灝兒負責開幕表演,兩人獻唱多首懷舊時代經典金曲,19位候選佳麗盛裝登場踏上舞台。穿上閃爆低胸晚裝亮相的JW王灝兒就相當搶鏡,罕有展現豐滿身材,性感程度不遜在場歷屆港姐。

演唱甫開始了不久後,JW的低胸晚裝似乎有滑落的跡象,而疑似察覺到有危險的JW馬上用手掩着胸口,可謂險象環生,調整狀態後繼續發揮出色演繹。

圖及來源:節目截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓