深宵閃避球| 鄭伊健演熱血教練 親跑港九五區力谷新戲 呼籲觀眾支持新導演新演員

文: 王庭芝
2022.10.03

鄭伊健繼《黃金兄弟》大獲好評後,相隔數年再接演風格大不同的《深宵閃避球》,由新晉導演應智贇自編自導,鄭伊健、周家怡率領一眾新晉演員包括李靖筠、陳海寧、鍾雪瑩、雲浩影、黃淑蔓、李玗蓁、王頤、宋嘉儀主演,號稱香港史上最揸流攤運動喜劇《深宵閃避球》將於10月6日上映,電影大走清新日本漫畫風格,人物性格立體鮮明,喜愛港產片的朋友千萬不要錯過!

伊健為了答謝一眾觀眾的支持,特意率領導演及一眾演員一行共11人於優先場首日親身答謝觀眾,走訪銅鑼灣、尖沙咀、旺角、荃灣及屯門不同戲院與粉絲見面,成為近年最多主角同場謝票的香港電影,非常誇張!

當伊健甫出場,更有粉絲大叫《深》片中熱血教練名字「劉Sir」,伊健則馬上問觀眾:「我哋最緊張就系想聽到大家嘅反應,鐘唔鐘意呢部戲先?」粉絲們即熱烈歡呼「劉Sir好靚仔!拍多啲喜劇!」更有首日已經二刷電影的粉絲以戲中對白回應:「喺邊度跌低,就要喺邊度再跌低!」伊健對此熱情回應:「做人就係咁㗎啦!」

片中飾演熱血教練劉Sir的鄭伊健分享自己對角色的想法,表示:「其實呢個劉Sir一開始都係抱住打份工心態,不過收得人工都想交到啲成績向上司交代,所以就不經不覺投入咗呢隊球隊。劉Sir嘅特訓就係由零開始,其實佢係同班女仔一齊學習,有時仲係人云亦云咁去訓練,用自己嘅經驗同觀察力,拎出自己熱愛做運動嘅心態去幫呢八個女仔。」

伊健在片中單挑8位新晉演員進行連環特訓,更要帶領球隊參賽,群戲眾多但又成功培養到彼此默契,伊健透露劇組上下都是零隔膜:「我拍呢部戲好開心,呢部電影有嚟自唔同年代嘅台前幕後,包括監製羅志良、我、家怡、導演應智贇、閃避球隊8位女生,甚至幕後班底,大家混埋一齊係唔容易嘅事,其實係成功嘅。大家戲裡戲外都好團結好認真去做,今次感受到成班人好齊心去做。」

伊健更坦言比起自己,更希望大家留意到一眾電影生力軍:「我今次拍攝《深宵閃避球》遇到一個好有意思嘅故仔,新嘅導演應智贇,仲有咁多位新嘅演員,我希望大家會記住佢哋每一個面孔,留意住佢地發展!」

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓