AIA 全力策動!何詩蓓 x 8 位插畫師 以作品分享超越自我發放正能量

文: a.Ki
2022.09.28

香港游泳健將何詩蓓成功圓夢登上「世一」寶座,成為香港首位世界游泳冠軍。佢憑著不斷超越自我嘅精神及追求突破嘅信念,喺世界運動場上打破多項紀錄,因而獲得秉持同樣理念嘅友邦香港(AIA)委任為「友邦香港及澳門大使」。AIA 不但邀請何詩蓓親自演繹全新《為您超越 伴您突破》廣告系列,讓大家睇到呢位出色游泳運動員的奮鬥故事;更邀請 8 位本地人氣插畫師,以何詩蓓嘅「超越精神」作主題,各創作一幅精彩插畫,並分享自己對「超越」嘅睇法,期望能激發大家好似何詩蓓咁勇於迎向挑戰,為追尋夢想努力不懈突破自我!

本地人氣插畫師一人一作品分享「超越精神」

參與呢次創作嘅 8 位本地人氣插畫師,包括無紙用工作室、Ah Lai、Surrealhk、Vivian Ho、Kazy Chan、Ar Yu、Isaac Spellman、Tse Sai Pei。每位以「為您超越 伴您突破」為主題,創作一幅插畫展現何詩蓓的「超越精神」,並分享自己對「超越」的睇法。現在逐一欣賞 8 幅作品及插畫師的感受: 

今日放映【為您超越 伴您突破】by 無紙用工作室

當初我係畫人像為主,文字設計同排版都唔係自己嘅擅長,不過我知道一定要突破昨日嘅自己先至可以繼續前進,試吓試吓就演變咗呢種懷舊海報風格。只要有何詩蓓嘅突破精神,Keep 住試,就會有意想不到嘅結果!

【超越的意義】by Ah Lai

關於「超越」,往內是一種自我突破和探求,向外則是一種能力的印證和說服。「超越」更可以是每一次你浴火重新後的自己,每一次你涉歷未知,那份依然冒險追尋的勇氣。

【何詩蓓帶你睇夜景!】by Surrealhk

我喜歡以想像突破生活界限,喺天空自由自在,遠離地面嘅繁忙同壓迫感。一齊以何詩蓓嘅超越精神,從心態開始,突破生活啦!

【何詩蓓 為您超越 伴您突破】by Vivian Ho

傳統唔代表一定會被淘汰,突破框框,融入現代嘅創作中,就係另一種美。只要好似何詩蓓咁有超越精神,我哋就可以創造出更多可能!

【何詩蓓為您超越 伴您突破】by Kazy Chan

喺城市生活得太耐,有時都會想突破原有嘅生活模式,出走去唔同嘅世界!Inspired by 何詩蓓嘅超越精神,我最嚮往、突破想去嘅地方一定係充滿綠色植物嘅森林! 

【為您超越 伴您突破】by Ar Yu

記得小時候填紀念冊時,在填「我的志願」那一項真的是雄心壯志!人漸漸長大,遇到的絆腳石也不少,但我始終相信,肯繼續堅持尋夢,就一定有人陪你一起傻,一起癲。只要有像何詩蓓那種超越極限的精神,我們都可以實現夢想,超越現在的自己!

【何詩蓓 為您超越 伴您突破】by Isaac Spellman

當我沉浸在水中的時候,我是自在的,我的思想任由它鬆綁,放飛想像。在深海中與鯨魚、海豚、飛魚、海龜暢泳並不是天方夜譚。只要像何詩蓓一樣有突破精神,我就可以創造出屬於自己的可能,天馬行空不是夢!

【何詩蓓 為您超越 伴您突破】by Tse Sai Pei

生活每件唔起眼嘅小事,喺我眼中都係靈感嘅來源!何詩蓓嘅突破精神好啟發到我,無論喺咩環境都一樣可以體驗同投入屬於自己嘅故事,即使係每日少少既進步,都係超越自己嘅一大步。 

AIA 超越傳統保險 助您實踐「健康長久好生活」

其實,AIA 今次與何詩蓓合作策動《為您超越 伴您突破》宣傳企劃,源自於何詩蓓展現嘅「超越自我」及「追求突破」,正正與 AIA 在多個範疇上已超越傳統保險,積極突破,不斷提升客戶體驗嘅精神互相呼應。

友邦香港邀請世界游泳冠軍何詩蓓擔任「友邦香港及澳門大使」,以及成為新一輯廣告系列嘅主角,既可突出 AIA「超越自我」嘅成績,又可向大眾發放正能量。

資料來源:友邦香港

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓