鄭中基網台「開箱」古天樂私人玩具收藏庫 親自透露已入紙紅館可望明年出碟加開騷

文: 王庭芝
2022.10.08

「暴龍哥」鄭中基的Youtube頻道「機動電視台RTV」最新一集邀請了好友古天樂做嘉賓,同觀眾「開箱」古仔私人玩具收藏庫,裡面有多個1比1大小的科幻電影角色模型,可謂「男人天堂」,兩人之後玩遊戲讀出網友辛辣問題,期間暴龍哥親證已經入紙紅館,大家可以密切留意他隨時宣布開演唱會的好消息!

古天樂投資兼主演的港產科幻片《明日戰記》日前宣布票房突破6625萬,榮登香港電影史上華語片票房第一名,實在可喜可賀,古仔近日作客鄭中基Youtube頻道,更大方公開他的玩具收藏庫,一向是科幻片迷的他,收藏品包括了《星球大戰》、Marvel和DC電影周邊、大量的機械人、戰機模型、多個1:1電影角色模型等,暴龍哥都直言非常羨慕古仔這個「Man cave」。

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

之後暴龍哥邀請古仔作為自己節目新系列的第一位嘉賓,挑戰一些以前從未做過的事,今次兩人就挑戰回答網友mean爆問題,不過網友們似乎都錫住兩位,大部份留言都有讚無彈,特別表揚古仔對香港影壇貢獻。

此外,有網友問暴龍哥幾時出唱片?他透露明年將會推出,又說:「紅館我哋已經開始入紙,睇吓佢幾時批,批咗我會話俾大家知。」現時入紙的話,相信最快都要明年才會開演唱會。

暴龍哥上一次在紅館開騷是2019年的《鄭中基One More Time世界巡迴演唱會香港站》,而去年他亦在中環海濱舉行過別開生面的「自駕演唱會」,讓汽車進場一同在戶外睇騷,當時暴龍哥全家總動員在台下支持,都有網友問幾時有機會看到暴龍哥同爸爸再同台演出?暴龍哥笑言爸爸近日勤練結他,並知道自己已入紙紅館,相信爸爸已經秘密準備上台,簡直「㩒都㩒唔住」,想看兩父子同台的觀眾要拭目以待。

本網將會繼續跟進鄭中基演唱會的最新消息,記得密切留意!

圖片及來源:Youtube@機動電視台RTV

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓