新鴻基推行「無限有薪年假」員工福利!過試用期後可享無限有薪年假 無需遞交請假原因

文: 劉紀彤
2022.10.11

新鴻基公司(0086)推出全新「無限有薪年假」員工福利政策,希望員工可以達到工作生活平衡,同時培養員工歸屬感!新政策下員工可以無限放有薪假期,而申請沒有附帶條件,公司亦不會查問請假原因,新入職員工只要過試用期就可以享用新政策!

近年唔少企業開始實施新興的企業管理和工作模式,包括彈性上班、在家工作安排,更有唔少香港企業亦開始試行有關政策!最近新鴻基公司(0086)宣佈將推出「無限有薪年假政策」,員工只要完成手頭工作,做好交接,就可以申請無限期放假,公司亦不會查問員工請假的原因,令員工工作時間更有彈性!

而新鴻基企業人才及文化主管車祉穎更指試行期間有員工申請了兩至三個月的有薪假期,望新政策可以提升員工對公司的歸屬感。

來源:HKET

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓