美麗戰場|三大女主角大晒泳衣水着濕身照!陳曉華最性感吸睛 劉佩玥一件頭奇招搶鏡

文: 羅志宏
2022.10.20

TVB台慶劇《美麗戰場》掀起煲劇熱潮,劇中三位女主角陳瀅、劉佩玥和陳曉華的姊妹情戲裡戲外都受網民追捧,三人早前就捉緊夏天的尾巴,相約到泳池嬉水遊玩,三人的泳衣水着各有特色,令一眾網民在秋風颯颯的日子裡瞬間升溫不少!

劉佩玥日前在IG個人社交平台上大派福利,分享了與陳瀅、陳曉華的水着濕身照,並寫道:「由白天玩到天黑好開心,然後嘻嘻哈哈游游玩玩又一日,如果唔係陳瀅帶哂泳衣比我哋,呢個夏天幾乎無得玩水,下個夏天我要多啲去沙灘玩!」

►App《U TV》專區超過50個自家製節目任睇

相中所見,三人更戴上陳瀅個人自家品牌出品的同款頸鍊,足見姊妹情深。而三人的泳衣水着同樣吸晴,陳瀅雖然相對密實,但鮮紅顏色夠搶眼;陳曉華的粉紅色泳衣就最性感,Deep V中門大開展現夏日風情,而劉佩玥就以一件頭連身泳衣加配牛仔熱褲,神奇的水着造型最為搶鏡,絕對別樹一幟。

 

圖及來源:IG@劉佩玥、劇集截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓