疫情下第10度公演 萬聖節睇《破地獄與白菊花》驚唔驚?

文: U Magazine
2022.10.26

《破地獄與白菊花》10月27日起第十度搬上舞台!雖然由2008年首演至今,14年期間已上演超過一百場,但觀眾反應依舊熱烈,場場爆滿。 這戲涉及打齋等香港殯儀文化,很多觀眾都會帶着靈異聯想入場,其實編劇兼主角黃詠詩最想講是一個打齋家族的幾代人情。被問到萬聖節期間來看《破地獄》會否相沖,出身自打齋家族的黃詠詩幽默回應:「應該會好熱鬧……」

U Magazine:萬聖節嚟睇《破地獄與白菊花》會唔會相沖㗎?
黃詠詩:相沖就唔會,不過嚟睇應該會好熱鬧。因為萬聖節都係亡逝嘅靈魂會返屋企探親,佢哋探完冇嘢做就一齊嚟睇show啦。

U:如果觀眾想送花畀你,唔送白菊花得唔得?
黃:白色花係傳統西方喪禮用嘅,中式喪禮係用彩色嘅花㗎,如果你係西人咪送白色花囉,豆腐花都得㗎。

U:之前嘅演出,前台人員都會穿着道士袍和大家拍照,今次會唔會繼續有呢?
黃:要睇前台工作人員嘅健康狀況,因為嗰套道士袍都好焗下。可能着紙紮會通爽啲。

U:你準備咗紙紥袍畀前台同事?
黃:講緊數,佢哋多數唔制。

U:最後請你留一句入場密碼畀嚟睇嘅觀眾。
黃:活到最盡每一刻,唔該!
 
▌因疫情關係,不斷延期的《破地獄與白菊花》終於定在10月27日起於香港壽臣劇院上演。
▌劇本已經是第十次搬上舞台,但門票依然是場場售罄。
▌舞台劇將於萬聖節期間,在好多故事的壽臣劇院上演。
▌演員黃詠詩笑稱亡逝的靈魂探親後或許會一同前來看劇,屆時會好熱鬧。
▌白色花也好,彩色花也好,若觀眾想送豆腐花,黃詠詩也欣然接受。
 
【info】
《破地獄與白菊花》(心靈通渠版)
日期:10月27日至11月6日,8pm;10月29-30日、11月5-6日,4pm
地點:香港藝術中心壽臣劇院
門票:$420 / $320
查詢:9494 1556
 
============
同場加映:
【蝸居睇樓團】【蝸居睇樓團】又一村750呎單位 原則超唔好用? 打卡圓鏡梳妝枱 弧形櫃用料2大Tips

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓