開Show前搵食 紅館周邊 10 間必食店

2014.12.20



Sammi開show了!紅館演唱會一般8:15開場,通常打工仔六點幾放工,諗住食些少嘢先入場,但又唔知食咩好,況且去到紅館都七點幾,間間餐廳又爆棚,邊有時間等位慢慢食?

唔駛怕,其實紅館附近有好多出名速食,港式小食、車仔麵、漢堡包、餃子等,間間都係人氣食店,跟住下面篇食 Guide 吧!

第 1 站 尖沙咀厚福街 炸雞脾、麻辣魚旦

  如果大家由尖沙咀行去紅館,可以經過出名食街「厚福街」,除了餐廳、甜品店林立,兩家速食店也是非常出名。

  行入厚福街盡頭,轉右可以找到丹麥餅店的尖沙咀分店,最出名港式小食,包括炸雞脾、熱狗、漢堡包等,都是傳統的香港味道,落單即製兼快靚正。

  轉左的話會見到這家華興川佬麻辣大王,麻辣魚旦出名辣,食一粒保證舌頭麻痺,不過小心食到失聲呢!

>>華興川佬地址及介紹:
http://hk.ulifestyle.com.hk/spot/detail.html?id=ABdGDVowBwJZEQNv

>>丹麥餅店地址及介紹:
http://hk.ulifestyle.com.hk/spot/detail.html?id=ABdGDVowBwJZEANt

即睇全文介紹

第 2 站 尖咀與尖東之間 咖央多士、雞蛋仔

  除了厚福街外,其實尖咀同尖東之間都仲有其他出名速食店。

  位於加連威老道的豐記雞蛋仔美食,是香港幾家出名的雞蛋品牌的其中之一,夜晚通常都好生意。

  行出漆咸道,可試試新加坡過江龍亞坤,最出名的咖央多士,來到香港都Keep住水準,有多些少時間的話,可以試試喇沙、海南雞飯等東南亞美食。

>>豐記雞蛋仔地址及介紹:
http://hk.ulifestyle.com.hk/spot/detail.html?id=ABdGDVowBwJZEANj

>>亞坤(尖沙咀)地址及介紹:
http://hk.ulifestyle.com.hk/spot/detail.html?id=ABdGDVowBwxZFwNp 

即睇全文介紹

第 3 站 尖東噴水池附近 靚靚、手卷、魚旦

  先講最出名的靚靚,屹立尖東多年的餐廳一哥,最出名車仔麵,款式多、用料足,特別餸菜如九轉大腸、安格斯牛柳、蜜汁叉燒串都是每檯必點名物,亦有煎釀三寶外賣,唯價錢真的偏高,一碗麵四個餸,閒閒地五十蚊。

  靚靚隔籬有一個小舖位,賣刺身手卷的,很多人不以為意,其實這裡出名賣海謄手卷,一份加拿大海膽手卷,只需$18,抵食過連鎖壽司店多多聲!海膽手卷可加配三文魚、鮮帶子雙拼。

  直上天橋,魚旦大王林昌記就在上橋後轉左入的商業大廈裡面,講到紅館附近最好味的魚旦,小編個人推呢間,魚旦有魚味,夠彈牙,辣醬夠惹味,食一碗唔夠喉,未睇show就要嗌encore。

>>勁回味地址及介紹:
http://hk.ulifestyle.com.hk/spot/detail.html?id=ABdGDVowBwJZEQNq

>>林昌記魚旦地址及介紹:
http://hk.ulifestyle.com.hk/spot/detail.html?id=ABdGDVowBwJZEQNr

>>靚靚車仔麵地址及介紹:
http://hk.ulifestyle.com.hk/spot/detail.html?id=ABdGDlo3Bw5ZFANs 

即睇全文介紹

第 4 站 紅磡黃埔街 蒙麵、餃子、時新

  假若你直接搭東鐵線到紅磡,唔想「逆流」尖東,不如直落紅磡黃埔街搵食。 小編都知呢間無人不曉,都要介紹下時新漢堡店。必食當然是漢堡包,港式風味,簡單得來啖啖肉汁,麵包哄得剛剛好,不忘食埋炸雞脾呢。留意,時新一定好早爆棚,最好搵定早放工的 fd 幫手排隊。

  紅磡有一間車仔麵店「蒙麵」,成為近年「靚靚」以外的必食之選,好多款餸都是招牌之作,包括香芧魚餅、蠔仔煎蛋 (推介!)、柱侯牛腩等,得意之作為炸雞翼,蒜香、麻辣、香草、還有期間創新口味,啱晒「雞翼控」。

  唔想下下得車仔麵、小食揀,不如試試餃子,網民一致讚好的上海飽餃店,一碟 5 隻餃子只需 $20,實行平價滋味。

>>時新漢堡店
http://hk.ulifestyle.com.hk/spot/detail.html?id=ABdGDVowBwJZEQNo

>>蒙麵
http://hk.ulifestyle.com.hk/spot/detail.html?id=ABdGDVowBwJZEQNp

>>上海飽餃店
http://hk.ulifestyle.com.hk/spot/detail.html?id=ABdGDVowBwJZEQNu

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓