何文田學生哥帶路 流口水行勝利道

2015.05.26

旺角太多人,走過幾條街的何文田,依然有小社區風貌。

下午時分,鄰近的學生哥放學傾校而出,搵下場食下午茶,小編跟住他們腳步,尋找那些年的感覺,頓然覺得,自己係青春嘅。

#痴漢出沒注意 

第 1 站 德國熱狗 學生哥畀晒like

人稱「勝利道必食」的德國熱狗,沒有特別裝修,有人氣全因好味,師奶式經營,幾位睇舖的姨姨,像個接放學的媽媽,睇住班學生大。放學了嗎?來,食熱狗。

熱狗腸有好多選擇,磨菇豬肉腸好受歡迎,Topping方面,有芝士、肉醬等,加煉醬料。落單後阿姨們先將熱狗腸放微波爐加熱,將麵包烘底,製法看上來很簡單,但沒有流水式作業之感。最後醬汁可另上,落幾多,自己決定。

德國熱狗位置:

http://hk.ulifestyle.com.hk/spot/detail.html?id=ABdGDVozBw9ZFQNo 

即睇全文介紹

第 2 站 ON DOG DOG 幾個小孩的Cafe

貓貓Cafe香港有幾間,講到特別知名的狗狗Cafe,要數這間ON DOG DOG,我好鍾意這店名。

愛狗之人必定對這裡的小朋友放出心心眼,你看雪撬多麼精靈又識搶鏡。探訪當日,店主謝生帶幾個小朋友出街散步,狗狗乖乖好有秩序。ON DOG DOG除了是Cafe,本身亦是狗狗的家。有時候謝生會因應狗狗的「意願」和精神狀態,不定期休息,大家去之前要先查詢!

我重申,我好鍾意這店名。 

ON DOG DOG位置:

http://hk.ulifestyle.com.hk/spot/detail.html?id=ABdGDVo3BwJZFANo 

即睇全文介紹

第 3 站 華園餃子館 試食十三么

長沙灣及何文田都有店的華園餃子館,頗受名人食家歡迎,主要是因為此店勇於創新的態度。

來此店記得一試「十三么餃子」,何謂十三么?就是這裡有十三款不同口味餃子,此店就索性一碟十四隻餃子,裡面有十三款不同口味的餃子,多出一隻由師傅隨機選出(是旦一隻都食得出嘛,你明啦!),取名十三么,霸氣外露。 

十三款餃子,有部份真的幾大膽,例如「蕃薯苗鮮肉水餃」、「京蔥羊肉水餃」、「茴香鮮肉水餃」等... 哎呀,唔食羊肉?落單時講聲吧,畀你出老千換一隻吧。 

華園餃子館位置:

http://hk.ulifestyle.com.hk/spot/detail.html?id=ABdGDVozBwhZHgNs 

即睇全文介紹

第 4 站 陳記 暗黑豆腐花

有該區學生妹話,返學咁辛苦,放學時成班女會校裙飄飄去食豆腐花。

梭椏道陳記出名自家製豆腐花,特別在於有「黑豆豆腐花」($12),外型灰灰地,但不一定又白又滑就是好,黑豆勝在有豐富營養成份,維他命B1、B2、E都豐富,又有美顏排毒功效,OK,夠料落單,姊妹做嘢。

陳記自家製豆腐花美食店位置:

http://hk.ulifestyle.com.hk/spot/detail.html?id=ABdGDVo3BwJZFANq

即睇全文介紹

第 5 站 愛民廣場外 鎮邨之寶鳳凰木

行完勝利道同梭椏道,行入愛民邨搵車搭,發現愛民邨民的好朋友 - 四棵鳳凰木。

鳳凰木的位置在愛民廣場外的休憩區,花呈鮮紅色,叫人雀躍。紅花密佈,份外搶眼,鳳凰木又有「森林之火」的稱號。開花期為6月至7月,不少邨民行過都停底賞花留影,你睇IG就會見到邨民對它的喜愛。 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓