3間人氣食店進駐!尖東「食街」大變身

2016.11.20

第 1 站 日本代表 - 手卷野村

一落天橋,就會見到新店「手卷野村」!手卷店剛於11月下旬開業,不似坊間不少店鋪以「份量多」取勝,新店對食材新鮮程度較講究,堅持全由日本取貨。
 
無論是手卷抑或卷物,兩款都選用炭燒紫菜,不易受潮,就算影兩張相先放入口,依然香脆。
 
外賣小店主打拖羅手卷,大吞拿魚手卷($50)的魚生油脂豐富,入口即化,值得一試!
 
三心兩意的朋友,也可選擇特選海膽手卷($50),一件有齊吞拿魚蓉、海膽、三文魚子,加上水耕菜,啖啖鮮味。
 
店內亦有供應以海膽、三文魚、油甘魚為主角的手卷,最平$15就有交易。
即睇全文介紹

第 2 站 韓國代表 - N.A.S Gimbap

食完日式手卷,不妨食份韓式飯卷對比一下!
 
由韓國Oppa主理的紫菜包飯專門店,同樣於11月才開業,店內供應多款飯卷,標榜配搭清新健康,加入大量蔬菜。
 
另外,餡與飯的比例亦高達8:2,以這份炸豬扒紫菜包飯為例,啖啖都食到鬆化豬扒,難怪成為店內人氣no.1食品。
 
N.A.S. Gimbap亦有供應不少韓式小食,如蜜糖烤芝士(只限堂食)、蒸餃、QQ卷等,多人同行的話可以Share一齊食。 
即睇全文介紹

第 3 站 甜品代表 - 聰少甜品

「第一個胃」食飽,是時候滿足專食甜品的「第二個胃」。
 
聰嫂副線「聰少甜品」於今個秋天開業,首間店鋪選址食肆林立的尖沙咀區。除了供應多款聰嫂的人氣甜品外,亦不斷推出新口味食品,包括之前大熱的紫薯冰(現已售罄)。
 
不想堂食的話,可點選迷你冰杯,邊行邊食;涼浸浸的天氣下食水果冰,特別過癮!
即睇全文介紹

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓