甜品迷心心眼!4大士多啤梨迷必食推介

2017.01.06

又來到士多啤梨當造的季節!多間商店和餐廳都推出士多啤梨相關甜品,由朱古力到主題buffet都有,召集身邊鍾意食士多啤梨的朋友,開動!

第 1 站 麵包店買得到!日本引入完熟士多啤梨朱古力

士多啤梨跟朱古力向來合拍!最近麵包西餅店A-1 Bakery最近就從日本引入了生朱古力系列,原味和抹茶以外,還有含果肉的士多啤梨朱古力(零售價$75/ 會員價$68)。
入口即溶的生朱古力中,包裹完熟士多啤梨果乾,甜中甜酸,提早帶來春天的氣息。
即睇全文介紹

第 2 站 似瑞士糖味!士多啤梨溶心芝士包

來自奧地利的麥上日光,以售賣流心芝士包聞外。麵包系列最近增添士多啤梨味($28個),與芝士融合,果酸中和了一點芝士的甜膩滯,芝士味其實不突出,反而似士多啤梨瑞士糖味!

第 3 站 甜品曬冷!沙田士多啤梨自助餐

沙田帝都酒店以士多啤梨 x 白朱古力為主題,推出新一季下午茶甜品自助餐!食品包括:白朱古力士多啤梨塔、士多啤梨紅絲絨蛋糕、士多啤梨忌廉果撻等等,每位收費由$88起。
即睇全文介紹

第 4 站 強勢回歸!西餅店士日本赤莓蛋糕系列

東海堂上年的赤莓系列大受歡迎,今年再度加推「美人の赤苺」及「赤苺の盛宴」,蛋糕上放滿粒粒飽滿的日本士多啤梨,多汁清甜,令經典的士多啤梨忌廉蛋糕更顯吸引。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓