銅鑼灣掃街!夏日甜品小食推介

2017.06.02

來到銅鑼灣覓食,其實不一定只有貴價餐廳,區內亦有不少掃街小食好去處,加上SOGO Freshmart今年4月開幕,吸引不同小食店進駐,之後搵食就更多選擇了!


第 1 站 玖子貴

來自鹿兒島創新薩摩魚餅「玖子貴」首次於香港設海外分店,一共10款魚餅,全部人手即搓即炸,價錢由$23-29不等。 

魚餅當中「流心蛋魚餅」$29 有驚喜,一切開蛋漿爆開,而且魚餅加入蓮藕,令口感更加豐富而且減低膩感。

 

地址:銅鑼灣軒尼詩道555號SOGO超市

第 2 站 Mellow Brown Coffee by UCC

第二站:Mellow Brown Coffee by UCC

SOGO限定食品之一的厚切法式多士伴雲呢拿雪糕($79),選用日本雞蛋及牛奶浸在多士6小時,軟綿綿而且蛋味重,再配上即製雲呢拿雪糕,可以一次過試冷熱感覺。

 

地址:銅鑼灣軒尼詩道555號SOGO超市


第 3 站 i CREMERiA

日本甜品店i CREMERiA推出季節限定的薰衣草雪糕。

薰衣草雪糕($48)用了日本薰衣草花瓣加上牛奶雪糕製成,淡淡粉紫色,加上薰衣草點綴,賣相漂亮。味道天然帶淡淡薰衣草香味,質地幼滑,但較易溶。

另有杯裝選擇,加上香脆日本玄米,口感更豐富。

 

地址: iCREMERiA指定分店

  1. Fashion Walk記利佐治街11-19號1樓F-9號鋪

  2. 告士打道280號世貿中心1樓P125號鋪

  3. 旺角亞皆老街8號朗豪坊4樓13號鋪

第 4 站 銅鑼灣hmv

銅鑼灣hmv再度踩過界,繼開完cafe後,最近更於2樓近扶手電梯位置開設小食檔。鋪位面積不大,只設少量座位,獨沽一味供應熱狗一款小食,適合在附近行街的朋友速食醫肚。

熱狗口味分兩款,選用芝麻包,可配搭法蘭克福腸或加拿大香腸(芝心/辣味),分別售$5及$12。

$5版熱狗夾着法蘭克福腸,麵包和香腸都有烘過,以這個價位來說算幾有心機;醬汁任加,包括茄汁、芥末、千島醬三款,酸瓜同樣免費供應,比隔離街的IKEA還要平$2,超抵食!

至於售$12的熱狗就豐富一點,辣肉腸尤其惹味;除了醬汁和酸瓜以外,更可免費任加粟米、肉醬、洋蔥和紅黃椒粒。 

小食以外,hmv小食檔還有售賣啤酒,現時供應的啤酒款式為Asahi,$15就有半Pint,大杯裝則賣$30。

 

地址:銅鑼灣百德新街22-36號名珠城2樓


第 5 站 世界第2好味雪糕蜜瓜麵包

「世界第2好味雪糕蜜瓜麵包」散佈於日本各地,東京、北海道、大阪、福岡及沖繩等地都有分店,已被多個旅遊節目列為遊日必食之選。 

香港店位於銅鑼灣景隆街,同樣只供外賣;設計跟其他地方的分店一樣,綠色的外牆很搶眼! 

據了解,店主之前曾於日本金澤本店工作,直至學師完成才能返港開店,而開業初期其中一位社長更來港監督,確保味道和品質跟日本相同。

蜜瓜包每日在店內即烤,人多時每輪最多可製作100個。金黃色的蜜瓜包外層脆卜卜,夾著雪糕的確幾滋味。

現時供應3款口味的雪糕蜜瓜包,包括原味雲呢拿、朱古力、抹茶,每個售$38。

店內亦會單賣蜜瓜包(不含雪糕)和蜜瓜脆曲奇,熱辣辣的麵包配合雪糕口感最佳,外層又脆又熱,內層冰凍滋味,記得捕捉麵包出爐時間!

 

地址:銅鑼灣景隆街15-27號地下1A鋪


第 6 站 SHARI SHARI Kakigori House 氷屋

日式甜品店SHARI SHARI Kakigori House 氷屋於2015年11月9日開業,售賣一系列日式刨冰,味道多達11種。

氷屋購入日本甜品店廣泛使用的刨冰機,刨出來的冰片超幼細,入口即溶;砌好這座小冰山後,再於上面淋上煉奶和自家製作刨冰醬,每一口都很美味,堂食每款由$78-$90不等。

小編推介宇治金時味刨冰$90(連北海道牛乳雪糕),加入京都宇治丸久小山園抹茶粉製成,抹茶味濃郁,配上香甜軟綿的北海道紅豆及煉奶,中和甘苦的抹茶刨冰。

刨冰內亦有紅豆和小丸子,不會吃到一半就已經沒有配料,吃到最後一口仍有抹茶甘香味,用料絕不吝嗇,值得一讚!小丸子大大粒,非常煙韌。

 

現時期間限定櫻花口味,粉紅色的冰山夢幻感十足,想吃的朋友就要趕快去喇~

 

地址:銅鑼灣希雲街14號


活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓