大圍掃街出動 手撕雞腸粉+juicy厚身肉餅漢堡

2017.07.01

第 1 站 華輝小食

出名手撕雞腸粉 ($30),雞絲連皮上,有由原味至地獄辣中間有7級辣度選擇,即叫即做,熱辣辣。手撕雞加上麻油及秘製辣醬汁,雞肉入味微辣。腸粉上淋有石磨製作的芝麻醬和芝麻,腸粉薄身惹味。

留意點餐後店員會派一部籌號機,腸粉做好後會叫籌號,然後才付錢。

 

地址:大圍大圍道71號富家花園地下28號鋪

第 2 站 金城茶餐廳

大圍出名茶餐廳以招牌肉餅及椒鹽豬扒飯馳名,肉餅漢堡包($38)原塊厚身肉餅以豬肉加馬蹄等以手剁而成,加上洋蔥及生菜絲,肉餅外脆內軟,無醬汁都很juicy,份量十足。

另外椒鹽豬扒飯($52)豬扒肉質鬆軟太乾,配上香口辣椒蔥粒拌飯,非常滋味。

必食更有自家製的菜脯,味道鹹鹹辣辣,在場很多食客都會伴肉餅飯來吃,一解肉膩感。

 

地址:大圍積福街100號

第 3 站 坤記腸粉

街坊推介抵食腸粉小食店,自家製腸粉($11/ 6條),加上炒香芝麻、自調花生醬、甜醬及豉油,腸粉滑溜帶米香。

另有粉菓($9/2個)內餡足料,裡面有大大粒花生和馬蹄等。

還有地道小食如豬皮蘿蔔、魚蛋燒賣、手工自製的傳統砵仔糕等

小食店外有兩張長枱供食客即場食,建議怕熱的朋友外賣帶走食。

地址:大圍積富街石屋(近積德里)

第 4 站 Platform

台灣人開的Cafe,環境幽靜舒適,店內有自家製作的Bagel麵包,有三種口味選擇,分別是原味、芝士和芝麻,每款會配沙律。

特色飲品有Tonic Bomb($45)及經典棉花糖朱古力特飲($42/熱; $45/冷),Tonic Bomb味道酸酸地,似有汽的咖啡味汽水;芒果味棉花糖融掉在朱古力特飲內,使整杯味道更甜。

甜品HIT ME!!敲我朱古力($80),由朱古力脆皮磚、咖啡蛋糕、雲呢拿雪糕和Brownie層層疊上而成。吃前淋上糖醬,再敲碎最上面的朱古力磚內的白朱古力醬立即流出,味道層次豐富,不太甜。

地址:大圍田心村254號地鋪

第 5 站 興姐糕點

自家製足料糕點,每日製造多款糕點甜品如芒果布甸、椰皇糕、桂花糕等,每款$10至$13便有交易。

芒果布甸($10)味道香甜,芒果果肉佈滿全個布甸,價錢抵食。

南瓜紅豆糕($12)分了兩屠,上層是南瓜蓉,天然南瓜清甜味,下層是紅豆蓉,落料非常足,有粒粒紅豆。

地址:大圍積德里6號

第 6 站 權記車仔麵

平民美食車仔麵,除了餸菜配料外,另一靈魂醬汁湯底都非常重要,權記車仔面除有普遍辣汁、咖喱及牛腩汁外,更有特別秘製的瑞士汁,令湯頭變得甜潤增添味道。配上瑞士汁雞翼,肉質軟熟,很容易就骨肉分離。而辣魚蛋是選用陳皮魚蛋,香辣滋味,質感偏紮實。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓