女生最愛3大粉色系甜品 啖啖果肉透心涼消暑新寵 

文: Nor
2017.09.04

雖然夏天已到尾聲,但天氣依然炎熱,最啱食雪糕冰品消暑!以下為女生介紹3款冰凍新出甜品,粉嫩色系賣相夠晒討好,入口更是啖啖果肉透心涼,約埋閨蜜一齊去抓住夏天的尾巴!

 

第 1 站 尖沙咀日式刨冰店

新開日式刨冰店氷川菓屋製作非常講究,不但由日本特意購入刨冰機,更特別選用北海道的地下天然水製作刨冰。刨冰打得幼滑,無細碎冰塊,亦不易融化。草莓練乳刨冰、黑蜜黃豆粉刨冰、藍莓乳酪刨冰都是人氣之選,而水蜜桃茶沙冰則是季節限定,用上日本山梨縣的白桃,再加上自家製果醬及紅茶打成,限定直至中秋節前,不妨約閨蜜們去試試。

氷川菓屋

地點:尖沙咀山林道10-12號山林閣地下2C鋪

 

開放時間:星期一至六:12nn-11pm 星期日:12nn-3pm

第 2 站 韓燒店原個水蜜桃雪冰

韓燒店炑八推出原個水蜜桃雪冰「白桃冰沫」賣相吸引,奶香味濃的冰沫上,放有原個去皮的蜜桃,旁邊再鋪滿桃果肉粒,最後淋上蜜桃汁,整個配搭非常清甜但冰沫不算十分幼細,等夾有在水蜜桃中的雲呢拿雪糕球慢慢溶化滲入冰沫後,奶香進一步提升。

 

炑八

地點:全線分店

供應期間:2017年9月1日 - 10月31日 

第 3 站 透心涼士多啤梨糯米糍

連鎖餅店超羣最近推出新一批甜品,當中以士多啤梨糯米糍最吸引。淡粉紅色的士多啤梨糯米皮,包裹着士多啤梨吉士和果肉,冷藏後食用,內餡半融化就像雪糕般涼浸浸。

 

超羣

地點:全線分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓