【中上環一日遊】潮玩復古相機影勻中上環 歎新食店/睇馬戲團!

2018.04.25

港島區的中上環一帶,一向給人濃厚的舊香港感覺,很多地方都值得本地人細心探索,如果換個角度,配合懷舊感十足的傳統寶麗莢,分分鐘會搵到新驚喜!今次就大家玩中上環,玩寶麗萊攝影工作坊,歎新開台式飲品店同日系Café,放晚仲可以睇埋國際級馬戲團表演。

第 1 站 寶麗萊遊走中上環拍攝之旅:Instant Tours

Instant Tour Hong Kong舉行的寶麗萊攝影工作坊,參加者可體驗使用傳統寶麗萊菲林相,在中上環的中環摩天輪、高樓大廈、終審法院、前法國外方傳道會大樓、中上環的壁畫和塗鴉、街市排檔、傳統老店和文武廟十多個打卡點,影出即影即有靚相。

 

工作坊只於星期六及日舉行,每位收費為$480,每團約1-8人,每節約2.5小時,想玩記得提早預約,詳情可到官方網站Instant Tours Hong Kong InstagramFaceBook專頁

第 2 站 新開台式茶飲店:想要飲茶 WANT To Drink

台灣過江龍茶飲店想要飲茶,是當地人的打卡熱店。當中特別之處,就是以方形珍珠聞名當然喜愛普通珍珠的朋友,也可以選擇圓形珍。店內有方形珍珠鮮漸層抹茶歐蕾珍等口味的飲品,去開上環的朋友可以一試~


 

地址:上環皇后大道中255G01B

 

 

第 3 站 日系咖啡輕食店:Café Life QRC

作為日系精品咖啡Café Life的分店,Café Life QRC同樣秉承日系咖啡輕食的精神,食品全由日本師傅主理,相當講究!店內的糕點和小食賣相吸引,包括:蘋果玉桂撻 ($40)、藍莓鮮果達 ($65)及牛油果法式多士,配日式薯仔沙律 ($85)等等。招牌飲品竹炭Latte亦值得一試!

 

地址:上環皇后大道中251號太興中心二座地下B,C

第 4 站 國際級馬戲表演:KOOZA

在中上環玩完後,可以欣賞精彩表演,為完滿的一日作結尾!被譽現代馬戲太陽馬戲團(Cirque Du Soleil)今次帶著國際級巨作《KOOZA重臨香港,419日至63期間,由50雜技表演者,帶來柔術、高空鋼絲、單輪踏車、空中呼拉圈、高空平衡椅及死亡之等精彩表演,機會難得!詳情可>>按此<<


活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓