【大埔好去處】$90大埔掃街睇日落輕鬆遊!嘆爆餡糯米滋/紫薯牛角包

文: 劉紀彤
2018.11.04

放假未諗到去邊玩,大埔絕對是一個不錯的選擇。今次帶大家走入大埔掃街嘆下午茶,試試人氣小店的爆餡糯米滋、鬆脆可口紫薯牛角包,再去睇埋日落靚景,散吓步影吓相,放慢腳步悠閒咁渡過週末,好好放鬆一下!

第 1 站 滑嘟嘟  爆餡花生芝麻糯米滋

係大埔非常有人氣的小店滑嘟嘟主打糯米滋、芝麻糊等小食,當中招牌花生芝麻糯米滋($18/3粒)份量十足,皮薄餡靚,咬落煙煙韌韌,啖啖花生芝麻餡,鍾意食糯米滋的朋友一定要試試!

第 2 站 余曉記上海包  著名生煎牛肉包

離開時經過余曉記上海包可以試試著名生煎牛肉包、鍋貼,$9就有一個熱辣辣的牛肉包,價錢算抵食,可惜拍攝當日的牛肉包皮較厚,肉汁亦唔算多,有點失準。

第 3 站 想點啡  Café嘆紫薯牛角包

掃完小食去Café坐坐嘆返個下午茶,特別推薦鍾意紫薯的朋友去試試想點啡的紫薯牛角包(下午茶套餐$60),牛角包鬆脆可口,配上紫薯雪糕味道好夾,不會太甜膩,除了牛角包之外仲有紫薯窩夫等甜品,鍾意紫薯的話值得一試。

第 4 站 大埔海濱公園  海濱旁散步睇日落

食飽緊係要去大埔海濱公園散散步,順便睇埋日落,黃昏時會有不少人到公園跑步,環境舒適悠閒,仲可以影吓相,輕鬆一下。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓