【澳門美食】澳門5間掃街美食推薦 魚湯粉/雲層厚多士/爆漿饅頭/葡撻年輪蛋糕

文: TenTen
2018.12.24

香港人最喜歡就是去旅行,可惜假期又少,不如近近地在周末到澳門來個快閃之旅,今次就為大家搜羅澳門大街小巷的美食推介,讓你一日食勻整個澳門啦!香港人最喜歡就是去旅行,可惜假期又少,不如近近地在周末到澳門來個快閃之旅,今次就為大家搜羅澳門大街小巷的美食推介,讓你一日食勻整個澳門啦!

第 1 站 孖寶兄弟茶餐廳

澳門街坊食店孖寶兄弟茶餐廳,推出多款創新小食,最出名當然是自創的熔岩雲層厚多士,厚厚的蛋白霜雲層,打卡影相一流!另外仲有抹茶厚多士及奶凍,下午茶時間推薦大家試試~

雪糕雲層厚多士($42),面層是芒果雪糕,多士好像太陽蛋一樣,十分可愛。

雲層厚多士 ($29),內層是流心咸蛋漿。

抹茶厚多士 ($21) 抹茶完美混合香脆的西多上,抹茶控一定要一試呀!

即睇全文介紹

第 2 站 Phoenix. Lava

泰國過江龍人氣饅頭店Phoenix. Lava今年進駐澳門,大賣招牌流心饅頭。饅頭一共6款口味,款款都會爆漿,主打榴槤流沙口味,進食時記得要小心,否則很容易弄到成手都是流心餡料啦!

店舖除了可以單買一個饅頭($19)外,還有禮盒裝,可以自選五款口味($95),包括第一主打榴槤流沙,還有另外6種口味。

饅頭外皮十分煙韌有口感,有別於普通的饅頭。每款包都在蒸爐中新鮮取出,熱辣辣更好味!

另外,想買饅頭返香港作手信都沒有問題,店舖特設急凍禮盒,每個饅頭都包得十分精緻可愛,回家後只要蒸熱八分鐘即可!

即睇全文介紹

第 3 站 新鴻發咖啡美食

位於澳門三盞燈附近的「新鴻發咖啡美食」,不經不覺已有二十多年歷史,餐廳裝修仍然保留傳統茶餐廳的模樣,就連不少澳門人都推介!

超厚西多士($28),西多士炸得十分金黃,厚度足足高過半部電話!

加上糖漿切開後,內層有豐富的花生醬,絕對不會偷工減料,麵包亦非常鬆脆呢!

另一樣必試推介,就是餐廳的牛肉炒通心粉($39),十分惹味、夠鑊氣,而且份量足夠。

地址:高士德賈伯樂提督街55號A 

營業時間:06:00 - 18:00

第 4 站 仰光小館

澳門的緬甸美食十分有名,香港人可能較少接觸到,去澳門的時候可以趁機會試試!

位於氹仔的仰光小館藏身於小巷中,每逢周末午飯時段都會現排隊人龍,好多本地人光顧。

魚湯粉($29),湯底濃稠,每啖都食到魚肉,微微辣味再加入大量香料,重口味人士必選!

馬拉盞撈麵($29)是一道簡單麵食,但十分惹味,馬拉盞香口,撈勻後食到蝦米香味,值得一試。

咖喱魚餅($42),魚餅彈牙,咖喱微辣味道香濃,一份有8件可以同朋友一齊Share。

澳門必食小食豬扒包($26),豬仔包夠香脆,豬扒雖然薄身但頗嫩,價錢比起其他食店抵食。

地址:

氹仔老虎巷歡樂花園地下H舖

 

第 5 站 不是葡撻PUTAJANAI

葡撻是澳門必食街頭小食,甜品小店「不是葡撻PUTAJANAI」就搞搞新意思,結合了葡撻和年輪蛋糕為新式葡撻,用年輪蛋糕取代傳統撻皮,還有芝士、抹茶、朱古力、芝麻等口味,Mark低地址,下次到澳門想買手信時又多個選擇啦~

芝士年輪蛋糕撻(MOP22)年輪蛋糕口感鬆軟不乾身,芝士味香濃。

朱古力年輪蛋糕撻(MOP22)奶味突出,不會過甜。

硬型葡式年輪蛋糕撻(MOP22)硬型葡式年輪蛋糕經過二次烤焗,微脆似曲奇皮,硬皮有陣陣焦香味。

年輪蛋糕設有禮盒裝,可以買回港做手信開心share~

即睇全文介紹

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓