【倒數好去處】平安夜/除夕倒數後宵夜美食 6間24小時通宵營業餐廳推薦

文: TenTen
2018.12.22

聖誕節平安夜、除夕倒數後,半夜時分唔少人都想搵餐廳醫肚。但大部分餐廳頂多營業到凌晨1-2點,節日派對狂歡後,時間可能會有點趕急,最好就搵間24小時營業的食肆同朋友坐低食宵夜!倒數後想食宵夜的朋友,快餐店以外都有其他選擇,可以考慮到以下6間24小時營業的深宵食堂開餐。

第 1 站 點心皇

香港飲夜茶的地方不多,通宵營業的就更少!位於天后的點心皇24小時營業,供應多款即叫即蒸點心,生滾靚粥亦相當受歡迎,一大班朋友或三五知己光顧都十分適合。

地址: 香港天后電器道121號

來源: FB@點心皇

第 2 站 新香園(堅記)

位於深水埗的茶記新香園售賣「馳名蛋牛治」,蛋牛治每件$21,烘底加$1,建議一定要烘底,麵包香脆不會太乾。招牌蛋牛治牛肉足料,蛋漿包裹著碎牛肉煎香,牛肉味濃,鹹香滋味!倒數後半夜想食個快靚正宵夜又唔想太Heavy,可以選擇新香園!

地址: 深水埗桂林街38號A地下

第 3 站 The Flying Pan

港式餐廳外,英國菜都有24小時營業選擇!Flying Pan主打各款All Day Breakfast,份量多十分豐富,每款都有不同配搭。

招牌菜The Flying Pan($99)就有齊雞蛋、煙肉、火腿、肉腸餅、多士、2款配菜及果汁。

餐廳環境舒適,以24小時營業的食肆來說可算是比較浪漫,可以同另一半一齊邊食宵夜邊談心。

地址: 灣仔駱克道37-39號得利樓1樓|中環奧卑利街9號地下

來源: FB@Flying Pan

第 4 站 十八座狗仔粉

講到食宵夜很多人都離不開港式小食,想「速戰速決」的朋友,茶記冰室外可以考慮去十八座狗仔粉!

馳名狗仔粉 細:$22 大:$29,鍾意食辣的朋友記得加辣菜脯!

翅滾火鴨髀 上髀$22 下髀$30

招牌火鴨翅 細:$22 大:$29 ,用4隻燒鴨煲足6小時!

地址: 佐敦寧波街27A地舖|深水埗福榮街88號地舖|旺角通菜街139號地下B舖|荃灣荃興徑3號地下E舖|元朗建業街59號|尖沙咀金馬倫道29號地下B舖|觀塘物華街1號地下

來源: FB@十八座狗仔粉

第 5 站 海底撈

由內地紅到香港的火鍋店海底撈,服務周到外最大賣點,就係24小時營業喇!

油麻地分店是海底撈香港首間分店,共有兩層,面積相當大,座位亦十分闊落,無論係二人或一大班朋友,都非常適合。

海底撈同時供應麻辣重口味、清甜椰子雞等不同湯底,而且每個鍋最多可選4款湯底,有選擇困難症的朋友都唔使擔心。

地址: 油麻地彌敦道555號九龍行2-3樓(24小時營業)|銅鑼灣波斯富街99號利舞臺廣場19樓(營業時間10:00 - 03:00)

第 6 站 一蘭

日本過江龍拉麵店一蘭除了有討論度十分高的自修室式一人座位外,當然不得不提通宵營業!

天然豚骨拉麵($89),大家可以按個人喜好添加叉燒、黑木耳、燉煮豚肉燒等配料。

地址: 銅鑼灣謝斐道440號駱克大樓A座地下(24小時營業)|尖沙咀棉登徑8號地庫B舖及地下入口大堂(星期日至四08:00-翌05:00|星期五至六08:00-翌06:00)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓