【2018回顧】2018年宣佈結業5大連鎖店!CollectPoint/奇趣天地/HMV/Aeon/潮特

文: 劉紀彤
2018.12.31

眨下眼就到了2018年最後一日,今年香港有唔少新品牌進駐開新店,不過同時都有唔少商店宣佈結業,當中唔少更係香港人經常去的蒲點,實在令人不捨!2018年最後一日一於回顧一下幾間今年宣佈結業的店舖,當中有部分商店仍然未正式結束營業,有興趣記得把握最後機會去行吓啦~

第 1 站 Collect Point  尖沙咀美麗華/旺角雅蘭中心/銅鑼灣/沙田新城市廣場4分店結業

今年日本服飾品牌Collect Point一共有4間分店宣佈結業,當中包括尖沙咀美麗華、旺角雅蘭中心、銅鑼灣及沙田新城市廣場分店,現時尖沙咀美麗華分店仍然營業,並推出Removal Sale低至2折起,有買開Collect Point服飾的朋友記得把握最後機會去行吓啦!

即睇全文介紹

第 2 站 HMV 宣布清盤

在香港經營了25年的影音連鎖店hmv早前發布聲明宣布清盤,其實遠於2013hmv英國總公司已經出現經濟困難,直接影響全球hmv分店的經營方向,最終香港hmv都不敵財務困境,全線分店結業。

即睇全文介紹

第 3 站 旺角潮流特區 面臨結業危機?

旺角潮流特區(「潮特」)相信係唔少香港人的青春回憶,不過今年多次傳出「潮特」面臨結業危機,事源指潮流特區的人流和生意額大跌,令商場愈來愈多吉舖,場面冷清!

即睇全文介紹

第 4 站 沙田禾輋Aeon 租約期滿結束營業

沙田禾輋廣場的AEON百貨公司因租約期滿在2018228日正式結束營業,而於AEON Living Plaza $12蚊店告別沙田幾個月後,於十月再度回歸,新店佔地2100呎,出售多達6500款貨品,文具家品一應俱全。

即睇全文介紹

第 5 站 北角奇趣天地 6月宣佈結業

位於北角的玩具精品店奇趣天地係唔少北角區居民的蒲點,可惜於今年6月奇趣天地北角店宣佈結業,以後又少一個地方Shopping

即睇全文介紹

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓