【元朗好去處】元朗輕鬆周末半日遊 錦田壁畫村/紅磚屋市集/巨型漢堡

文: LorLor Lee
2019.01.12

諗好假日去邊好呢?最近天氣不錯,又開始回暖,不妨到郊區走走。今次就帶大家慢遊元朗,到最近新落成的貨櫃商場,木系建築配上人工小河川,環境舒適寫意。周末期間,錦田紅磚屋市集便會開放,有多間不同風格的小店,有各式各樣的精品。另外,到處走走仲會發現好多壁畫,每一幅都好有心思,色彩繽紛。不妨同家人或朋友趁周末遊走元朗啦~

第 1 站 貨櫃商場 盈匯坊

最近新落成的貨櫃商場「盈匯坊」,好有韓風味,建築設計風格簡單清新。木系建築,配上人工小河川,環境幾舒適,周末來這邊歇一歇都幾寫意。而且周末期間,還會有市集,亦開放小型遊樂場,大人細路都啱!

盈匯坊

地址:錦田錦上路(西鐵錦上路B出口出站,走上對開的有蓋行人天橋,沿著單車路向前行3分鐘)

營業時間:星期一至日上午9時至晚上9時半(大部份店鋪周末營業)

第 2 站 錦田紅磚屋 周末跳蚤市集

錦田紅磚屋,整個市場有紅磚砌成,充滿異國風情。市場每逢周末開放,場內有多間不同風格的小店,有精品店、古董家具店、木器店、花店等等。

錦田紅磚屋

地址:元朗錦田祠堂村地段398至400號
開放時間:逢星期六、日、公眾假期10:00 am-8:00 pm

第 3 站 錦田壁畫村

到附近走走,就會發現四周有好多不同主題的壁畫,色彩繽紛。錦田壁畫村由2017年10月動工至今,有超過20多幅作品,都是由一眾義工與學生們合力完成。

第 4 站 天空之城Hola 歎all day breakfast

行完當然要醫下肚啦!天空之城有好多餐廳,而在Hola這間西式cafe,可以歎個All day breakfast,仲有巨型漢堡。就連熱朱古力,賣相都好吸引~

Hola

地址:元朗錦田天空之城16座地舖

營業時間:星期一至五9:00am-9:00pm/星期六至日8:00am- 9:00pm

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓