【新年好去處2019】7大新年影相好去處推介!行大館/南豐紗廠/PMQ睇展覽

2019.02.06

終於來到多日的農曆新年假期,拜完年都要搵節目打發時間,其實香港多個文化藝術地標都有開放,放假期間一樣可以行展覽同玩工作坊,再影靚相打卡!今次就同大家整理7個新年都可以行的地點,大家拜完年有時間的話,不妨去行下!

第 1 站 大館

位於中環的前中區警署建築群「大館」,自開幕後都吸引不少人去參觀。大館於農曆新年初一及初二(25日至26日)會繼續對公眾開放,但展覽、活動、表演和導賞團則會暫停,而各商店及餐廳則有個別的開放時間。拜完年一樣可以去大館影相打卡,而年初三後去的朋友,就可以照常行展覽,參觀大館當代美術館及其他展覽。

年初一及二開放時間安排

大館(包括所有戶外空間):10am-11pm/訪客中心:10am-8pm01座 警察總部大樓 LG20403座 營房大樓 G/F09座 中央裁判司署 LGG/F12 B G/F4 D G/F17 F G/FF倉展室/20座 賽馬會藝方/21座 賽馬會立方、大館小店休息)

 

地址:中環荷李活道10

來源:大館

第 2 站 南豐紗廠

位於荃灣的文化藝術新地標-南豐紗廠,於農曆新年將會照常開放,大家除了可以去影相打卡之外,仲可以去睇展覽!現時正舉行香港水墨畫家阿的「阿虫的算術人生路」及JANAS LAU「何處是吾家」 插畫展,有興趣的朋友可以去睇睇!而其他商店和工作坊等有個別開放時間安排。
開放時間:10am-10pm
地址:荃灣白田壩街45號
來源:南豐紗廠


第 3 站 PMQ

位於中環蘇豪區的PMQ元創城,雲集了過百位創意精英,PMQ於農曆新年將會照常開放,但個別商戶將另有開放時間安排。拜完年想去影相打卡的話,一樣無問題,仲可以去欣賞隱藏於樓梯各處的壁畫。

開放時間:7am-11pm

地址:中環鴨巴甸街35

來源:PMQ

第 4 站 饒宗頤文化館

位於荔枝角的的饒宗頤文化館,集文化保育於一身,於農曆新年期間,文化園區會照常開放,但常設展覽將於農曆年初一至初三休館。而「活字生香──漢字的世界 世界的漢字」漢字文化體驗展覽將照相開放,另有師生剪紙聯展214日至17舉行,有時間的朋友不妨去行下


開放時間:上午8時至晚上10時
地址:九龍青山道800號

第 5 站 油街實現

位於北角的油街實現,是從考古儲存倉庫活化而成的藝術空間,不時都會舉行藝術文化展覽。農曆年初一、初二休息,最啱年初三赤口不會拜年的朋友去行!現時正舉行「玩轉油樂場」,有興趣的朋友不妨去睇睇!


開放時間:上午10時至晚上8時
地址:香港北角油街12號
來源:油街實現

第 6 站 牛棚藝術村

位於土瓜灣的出租藝術工作室-牛棚藝術村,由紅磚建成的馬頭角牛房被列為香港二級歷史建築,集合不少藝術工作者和藝術團體,在新年期間都會照常開放,而且個別工作室都會如常營業,拜年前後有空檔的話亦可以去感受一下藝術氣氛!

地址:香港九龍馬頭角馬頭角道63號

第 7 站 藍屋

位於灣仔的藍屋為香港一級歷史建築,當中有香港故事館,不時舉行公眾展覽、文化藝術推廣農曆年初一至年初三期間休館,拜完年放假期間不妨去行下!

平日開放時間﹕10am-6pm

來源:藍屋、FB@香港故事館 HK House of Stories

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓