【年宵2019】長沙灣/深水埗年宵精品率先睇 8大本地插畫家/DIY霓虹燈牌

文: Toby Mok
2019.01.31

2019年宵市場終於開鑼!今年2019年年宵舉辦日期為1月30日至2月5日。之前就率先帶大家現場直擊了旺角年宵花市同銅鑼灣維園年宵市場有咩美食同精品,今次就帶大家睇吓深水埗年宵有咩買同食,一齊睇吓深水埗年宵花市現場有咩美食同精品啦!

第 1 站 大大與小妹

大大與小妹親自設計多款精品包括有3款攬枕、布袋、電話殼、月曆等等,全部都有大大與小妹的嘜頭。

第 2 站 皮忠Pei Chung

皮忠Pei Chung亦是本地插畫家,在攤檔售賣明信片、電話殼、布袋、等等,全部產品畫射都十分夢幻。

第 3 站 業餘空少飛Sun

主打講述自己做空少所發生的趣事的本地插畫家業餘空少飛Sun,今次年宵亦推出多款攬枕、利是封、文件夾等等,大家可以封睇吓。

第 4 站 新田新地

新田新地售賣3款毛巾,另外比較特別的是有自家設計的狼人殺牌,狼人殺迷可以留意吓。

第 5 站 Personal feeling

本地插畫家Personal feeling同樣在年宵擺檔,推出攬枕、電話殼、明信片、毛巾,全部都好有特式。

第 6 站 肥蛙

本地著名插畫家肥蛙在年宵亦推出多款賀年精品,部分產品仲以香港零食為主題,比較特別的有風車、電話殼、攬枕、明信片,粉絲們唔好錯過啦。

第 7 站 MR LLH

MR LLH售賣多款自家製精品,包括電話殼、襟章、御守、攬枕、文件夾,全部都搞鬼得來又可愛。

第 8 站 咖喱張

咖喱張以自家製嘜頭售賣多款賀年精品,比較特別的是情侶布袋,情人們一人背一個夠哂甜蜜!另外亦有售電話殻同攬枕等精品。

第 9 站 豬嚟狗逐

豬嚟狗逐主打自家製霓虹燈牌,售出多款由香港潮語同祝福未句組成的燈牌,大家可以買番個做裝飾。

第 10 站 快餐攤檔

現場除了有精品外仲有快餐攤檔,大家行完可以去醫肚,包括有薯塔、蒜蓉焗蠔、雞腿捲等等,大家可以去掃小食。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓