【新年好去處2019】坐海景大草地睇煙花!7大欣賞新年煙火匯演最佳地點

文: Toby Mok
2019.02.01

農曆新年仲有幾日就到,好多人農曆大年初二都喜歡到維港2岸欣賞農曆新年煙花匯演,不過又怕太多人霸不到靚位睇新年煙花,今次就為大家整合了 大欣賞農曆新年煙花匯演的好地方,一齊睇吓有咩靚地方可以輕鬆睇吓年初二煙花。

第 1 站 添馬公園

如果嫌尖沙咀太多人可以考慮到位於金鐘的添馬公園,現場有大大片草地可以俾大家一邊坐低一邊欣賞年初2煙花。

地址:金鐘夏愨道

圖片來源:康文署

第 2 站 中環海濱活動空間

中環海濱活動空間佔地3萬6千平方米,可以欣賞到維港2岸景色。

地址:香港中環龍和道9號

圖片來源:中環海濱活動空間

第 3 站 灣仔金紫荊廣場

灣仔金紫荊廣場亦是另一個觀賞新年煙花的好地方,廣場位於維多利亞沿海,除了可以近距離觀賞煙花之外,仲可以感受到煙花爆發的震撼感。

地址:香港島灣仔博覽道1號

圖片來源:香港會議展覽中心

第 4 站 Sky100

除了在地面倒數之外,在樓高100層的sky100倒數望住煙花渡過除夕也是個不錯的選擇。sky100最近就推出新年煙花套票,2019農曆新年煙花匯演套票於即日起至2019年2月4日(中午12時)在天際100官方網站上發售。套餐包括觀景台的入場券和一杯飲品。

地址:西九龍 Austin Rd W, 1號環球貿易廣場(ICC)

圖片來源:sky100

第 5 站 山頂凌霄閣

除了Sky100,其實山頂凌霄閣也是個觀賞新年煙火匯演的好地方,大家可以由高處一邊俯瞰維港2岸景色一邊欣賞煙火匯演,又有另一番感覺。

地址:山頂山頂道128號

圖片來源:山頂凌霄閣

第 6 站 中山紀念公園

中山紀念公園坐落於西營盤東邊街北,佔地約4.22公頃,中央仲有片草地可以俾大家休息同欣賞煙花。

地址:西營盤東邊街北16號

圖片來源:康文署

第 7 站 尖沙咀海港城

尖沙咀海港城就推出了換領賀歲煙花匯演入場券計劃,大家只要在海港城任何商戶消費滿$1500以上,再捐贈$30就可以換到門票一張,由即日起到2月4日都可以換購門票,想靜靜地睇煙花,海港城海運大廈的天台花園都是個不錯的選擇!

地址:九龍尖沙咀廣東道3至27號

圖片來源:海港城

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓