【荃灣美食】荃灣精選4大美食推介 足料16cm牛肉丼/窩夫塔/手撕雞漢堡

文: LorLor Lee
2019.02.16

荃灣一向好多美食,特別是路德圍一帶,屬於不少人的掃街好去處。除了有很多特色餐廳外,亦有不少街頭小店,價錢貼地抵食。有日本菜「牛角次男坊」、足料漢包店等新進駐,選擇極多!mark實餐廳地址,下次到同朋友去荃灣食飯可以試試啦!

第 1 站 Mr.M 即叫即整漢堡

去荃灣掃街除咗路德圍之外,鱟地坊條巷仔都有好多食店。這間新開「Mr.M」漢堡店,主打招牌大牛堡及手撕雞漢堡,全部都即叫即整。另外,還有多款即炸小食,其中最特別是蘇格蘭炸蛋,用牛肉包住流心蛋,口感豐富。最重要的是無論漢堡包定小食,同樣抵食!

Mr.M

地址:荃灣鱟地坊80-84華成樓地下B4號舖

營業時間:星期一至日下午12時至晚上9時

第 2 站 牛角次男坊 招牌燒牛肉丼

牛角的兄弟店「牛角次男坊」主打即叫即燒的燒肉丼,並以正宗燒肉店方法製作。「牛角次男坊」在日本及台灣均設有分店,今次香港店開幕,除了有招牌燒牛肉丼及豚肉丼外,更加入了香港店獨有的海鮮配料!

牛角次男坊

地址:荃灣廣場地下 112B-113 號舖

第 3 站 Cafe Swan 咖啡灣 休閒咖啡店

荃灣的咖啡店愈開愈多,想要突圍而出,一定要在食物及環境上多花心思。位於千色匯2期地下的Cafe Swan 咖啡灣最新推出士多啤梨玫瑰窩夫,玫瑰醬是自家製作,而且採用比利時雪糕,份量很足,值得一試。另外,店內有多款咖啡提供,更有特別的三眼仔綠茶牛奶等,可愛有心思。

Cafe Swan 咖啡灣

地址:荃灣眾安街68號千色匯2期地下G30-G33號

第 4 站 爆丼丼 抵食丼飯專門店

荃灣今年新開的日式料理店爆丼丼推出了多款爆丼飯、爆丼麵,在飯麵上鋪滿了各式魚生和海鮮,還有安格斯牛肉和鵝肝,配料多到滿瀉,喜歡日本菜的朋友千萬不可以錯過!

爆丼丼

地址:荃灣河背街74號地舖

營業時間:星期一至日下午12時至晚上10時半

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓