港九6大爆漿芝士美食推介 The Waffle Club/魔法雞排/么么Da

文: Toby Mok
2019.02.28

芝士可以算是最百搭的食材,無論配搭什麼食物好似都可以互相配合,今次就為大家整合了港九新界6大芝士美食,店舖包括有么么Da、No milkshake No Life、魔法雞排等等,芝士迷仲唔快啲mark實店舖地址同其他鐘意食芝士的朋友去掃街!

第 1 站 么么Da

么么Da小食店主打榴槤主題小食,除了有多款以榴槤為主料的菜色外,另外亦有純芝士食物,純芝士小麥餅($15),麥餅內有足料芝士醬,咬開有爆醬效果。希望挑戰新口味的朋友亦可以試埋貓山王榴槤Pizza($118),Pizza鋪滿榴槤肉與Mozzarella芝士,榴槤味與芝士好夾,特別濃郁!
 地址:尖沙咀堪富利士道8F號地鋪
即睇全文介紹

第 2 站 魔法雞排

店舖主打多款特色炸物,包括有炸雞排、芝士條、炸粗薯條等等。而今次就為大家試了手掌芝心雞排($30)。雞排肉質算嫩滑,一口咬落去有爆醬效果,芝士醬從雞肉中流出,十分惹味,芝士迷可以一試!另外仲有一款芝士條($30),芝士條非常鬆脆,咬開入面放滿芝士,芝士迷可以試試~

地址:紅磡德民街1-15號黃埔新邨地下A4A號舖

第 3 站 No Milkshake No Life

位於西環香港大學站附近的美國風Cafe「No Milkshake No Life」,主打奶昔和三文治、漢堡包等。黐線芝士黐芝士治($78)是店內人氣食品,麵包加入紅菜頭製成,天然又夠搶眼。
地址:西環石塘咀山道31-37號地下A舖

第 4 站 The Waffle Club

「The Waffle Club」主要售賣外表特別的心型雞蛋仔,而店舖亦不時伯會加入不少新口味!除了有經典原味、朱古力心太軟、芝士四重奏等,之前新店開張仲推出獨角獸造形的心型雞蛋仔。另外,還有芝士通心粉新口味,鹹香味十足,芝士迷可以一試。
地址:尖沙咀金馬倫道14b舖

第 5 站 The Mast' of Mozzarella & Co

芝士控注意!銅鑼灣最近有一間新開的芝士主題餐廳The Mast' of Mozzarella & Co,餐廳來自意大利羅馬,去年先後殺入新加坡及香港開分店,主打即製水牛芝士。店舖售賣多款以即製水牛芝士為主料的食品,包括漢堡、意大利粉、薄餅等等,芝士迷記得唔好錯過啦~

地址:銅鑼灣禮頓道19號地舖

資料及圖片來源:FB@The Mast' Hong KongFB@The Mast' RomaFB@The Mast' Singapore

第 6 站 ICONIC

ICONIC H特色熱狗店以熱溶芝士熱狗最出名,推介雙囍狗($48加入了大量芝士,配埋兩條熱狗腸及菠蘿,味道酸酸甜甜唔會太膩,而且$48就食到,好抵食!除了有最出名的熱狗之外,仲有小食揀, 當中彩虹薯條($55配有7種醬料包括熱溶芝士、芥辣等等,一次試晒多種口味。

地址:紅磡必嘉街97號黃埔唐樓C106A

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓