24款Pinkoi香港設計/泰國直送特色手機殼!水彩/木紋/卡通童話/食物設計

文: 劉紀彤
2019.03.08

現代人機不離手,當然要定時定候幫手機換新衫扮靚啦!今次就介紹四間於Pinkoi的設計館,有香港插畫師設計的款式,亦有由泰國直送的特色手機殼,唔同風格設計都有,部分原創設計仲唔怕同人撞款,想換手機殼的朋友記得去睇睇啦~

第 1 站 38°C

38°C的手機殼由香港插畫師設計,主打童話風款式,用水彩畫的方式將不同的童話故事角色包括愛麗絲、美人魚、及北歐神話人物畫出,設計又特別又浪漫,而且顏色好柔和,相信唔少女生都會鍾意!

 

圖片來源/購買網址:38°C

第 2 站 nothing+nothing

如果鍾意簡約設計的話就可以睇睇nothing+nothing設計館,手機殼以木做主題,木紋設計好有質感,而且材料經過加工處理,防水防霉,全包邊設計亦唔怕刮花手機,細緻實用~

 

圖片來源/購買網址:nothing+nothing

第 3 站 Fabrica

泰國設計館Fabrica的手機殼用色鮮艷搶眼,款式可愛,仲有唔少懷舊主題設計如打字機、撥輪電話,鍾意Vintage的朋友可以睇睇!

 

圖片來源/購買網址:Fabrica

第 4 站 Tastygoods

如果你係為食貓就要留意啦!Tastygoods推出的手機殼全部都以食物為主,有牛肉、生蠔、煎蛋,創意十足,望到都流口水!

 

圖片來源/購買網址:Tastygoods

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓