【馬鞍山美食】馬鞍山4大新開餐廳推介 峇峇娘惹/L.D.K. by Ufufu Café

文: Toby Mok
2019.04.19

一直被視為「美食沙漠」的馬鞍山,隨著愈來愈多餐廳的開幕,馬鞍山居民終於不用跨區就可以歎到美食。今次為大家介紹4間開業不到4個月的餐廳,其中除了有來自馬來西亞同日本的代表峇峇娘惹同L.D.K. by Ufufu Café,仲有超過5000呎的親子餐廳Whizbo Kids Café,有時間可以要去馬鞍山支持下呢幾間新開的餐廳,一齊睇吓每間餐廳的詳細地址及有咩美食!

第 1 站 Whizbo Kids Café

馬鞍山首間佔地超過5千呎的親子餐廳「Whizbo Kids Café 」初來報到就吸引唔少爸爸媽媽慕名而來。店內除了設置多個兒童的遊樂設施,包括繩網、小煮子天地、夢幻化妝間、雪白波波池等之外,綠色種植天台亦將開放各種兒童課程。
食物方面,餐廳亦非常花心思設計多款造型可愛,營養豐富的菜式,無論是囝囝囡囡,爸爸媽媽都一定喜歡,按下圖睇有咩食!

地址:馬鞍山保泰街16號We Go Mall 4樓405號店
營業時間:11:00 - 20:00
電話:2623 0396
圖片及資料來源:Whizbo Kids Cafe

第 2 站 峇峇娘惹

主打東南亞娘惹星洲菜的「峇峇娘惹」於馬鞍山開設第二間分店,其中以叻沙、肉骨茶等地道馬來西亞菜式最為大家歡迎。
海南雞滲滲叻沙、星洲魚丸濕撈米暹等菜餚都選用了檳城和東南亞出產的食材和香料,配料十足,湯汁十分原味。
馬來拉茶即叫即沖,茶香與奶香合道好處,香濃幼滑,按下圖睇有咩食。

地址:馬鞍山鞍祿街18號MOSTown新港城中心(4期)2樓2116號舖
營業時間:7:30am - 10:30pm

圖片及資料來源:峇峇娘惹

第 3 站 L.D.K. by Ufufu Café

日本過江龍「L.D.K. by Ufufu Café」打入馬鞍山,供應各式各樣的日式精緻美食,而其中的甜品班戟同芭菲就最吸晴。餐廳選用優質日本食材,以西日式的料理為主,按下圖睇有咩食。

地址:馬鞍山鞍誠街18號MOSTown新港城中心(4期)2樓2141號舖
電話:36194314
營業時間:11:30 - 22:00

圖片及資料來源:LDK by Ufufu Cafe

第 4 站 Puzzle Dining

開設於馬鞍山游泳池旁的「Puzzle Dining」主打西日菜式。環境闊落,食物、飲品款式選擇甚多。午市供應肉眼芯牛扒伴薯角、即燒新鮮白鱔等多款性假比高的菜式,該區居民午餐又多一個選擇,按下圖睇有咩食。

地址:馬鞍山鞍駿街33號地舖
電話:63988678
營業時間:星期一至四12:00 - 22:30;星期五至日12:00 - 23:00

圖片及資料來源:Puzzle Dining

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓