【中環/上環美食】中上環5大靚景餐廳推介VEDA/Nhau/Aaharn

文: Toby Mok
2019.06.08

香港餐廳眾多,除了食物要有水準之外,餐廳的環境亦十分重要,今次就為大家介紹幾間位於中環及上環的靚景餐廳,餐廳的菜式亦十分特別,分別有希臘菜、泰國菜、越南菜等等,一齊睇吓中環同上環有咩餐廳美食。

第 1 站 VEDA

餐廳走工業風路線,店舖是間素食酒吧兼餐廳,VEDA提供不同素菜,有純素、蛋奶素,更有Gluten-free無麩質選擇。酒吧亦提供一系列澳洲美酒,包括葡萄酒、Cocktail雞尾酒及啤酒。

圖片及資料來源:VEDA

地址:中環亞畢諾道2號

第 2 站 Nhau

餐廳主打新派越南菜,餐廳內部裝潢亦十分有格調,售賣的菜式亦與普通越南菜不同,結合西方元素,招牌菜包括有越南法包三文治、牛肉他他等等,有興趣可以去試試。

圖片及資料來源:Nhau

地址:中環弓弦巷12號地下

第 3 站 Aaharn

Aaharn主打泰國菜將當地傳統家庭食譜帶到香港,而餐廳主廚亦曾經獲得「亞洲50佳餐廳」終身成就獎,餐廳仲會提供素食菜單,有興趣可以去試試。

圖片及資料來源:Aaharn

地址:中環中環荷李活道10號大館02座槍房1樓

第 4 站 Estiatorio_Keia

餐廳主打希臘菜,店內環境優美,大家可以同朋友或家人一邊影靚相一邊食飯。而店內主環售賣清新風味的希臘菜,例如沙律、羊奶芝士、海鮮、希臘烤餅等等,有興趣可以去試試。

圖片及資料來源:Estiatorio_Keia

地址:中環皇后大道中80號H Queen's 2樓

第 5 站 Dear Lilly

Dear Lilly是以情書、首飾盒為主題的頂樓玻璃屋,酒吧中擺放了填滿花朵的復古香水瓶、情書和古董裝飾品,地板更刻有情書摘錄。另外亦設有戶外座位,室內室外都望到海景。店內更有心形復古珠寶首飾盒的廂座,好浪漫呀~部分食物都以花為主題,外表吸引,按下圖睇有咩食及價錢。

營業時間:星期一至三11:30 - 23:00;星期四至六11:30 - 01:00;星期日11:30 - 00:00

地址:中環金融街8號國際金融中心商場4樓4010鋪

 

即睇全文介紹

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓