【中環/西環美食】中西環6大特色酒吧推介 Happy Paradise/乒乓城/Le Boudoir

文: Toby Mok
2019.05.11

好多人放工後或者放假時都喜歡去飲2杯放鬆吓,其實香港除了咖啡店café有靚裝修可以影靚相打卡之外,其實香港有部分酒吧都很有特色,今次就為大家介紹大適合同朋友一齊去飲酒影靚相的精美酒吧,包括Wahtiki Island Lounge、Happy Paradise、Gough's on Gough、Le Boudoir等,一齊睇吓每間酒吧的詳細地址!

第 1 站 Wahtiki Island Lounge

酒吧裝修充滿夏威夷異國風情,除了裝修有特色之外酒吧的座位亦十分吸睛。VIP區有多張粉色圓形燈泡藤椅,可以同朋友去飲酒兼影靚相,按下圖睇酒吧環境。

地址:中環雲咸街22-28號四寶大廈3樓

資料及圖片來源:Wahtiki Island Lounge

第 2 站 Happy Paradise

酒吧以霓虹燈光管為主題,配以瓷磚造成的吧枱、柱子,而且仲有鐵製餐椅,有種香港冰室的感覺,懷舊風十足,按下圖睇酒吧環境。

地址:中環蘇豪士丹頓街52-56號明興樓地下上層

資料及圖片來源:Happy Paradise

第 3 站 Gough's on Gough

酒吧最引人注意的莫過於位於大門外的大型水族箱,內有一個潛水員,十分吸睛。酒吧以雲石配以木質的設計,格調十足。場內仲有旋轉型的雲石樓梯,大家可以慢慢影相,按下圖睇酒吧環境。

地址:中環歌賦街15號地舖

資料及圖片來源:Gough's on Gough

第 4 站 Le Boudoir

酒吧是間位於地窖的地下鋪,店舖設計風格大膽配上塗鴉令店鋪充滿街頭氣息,想逃離人群與朋友們靜靜地飲酒就最適合啦,按下圖睇酒吧環境。

地址:中環雲咸街65號地庫

資料及圖片來源:Le Boudoir

第 5 站 乒乓城 Ping Pong 129

前身是一間乒乓球室的酒吧乒乓城,保留了搶眼的紅色鐵門為酒吧的招牌,而店內「鍛鍊身體」的霓虹燈亦十分注目,為酒吧增添了一份懷舊感,按下圖睇酒吧環境。

地址:西環西營盤129號南昌樓

資料及圖片來源:乒乓城 Ping Pong 129

第 6 站 J.Boroski Hong Kong

酒吧裝修以木製為主題,而且店鋪位於地窖,有種置身在釀紅酒的大木桶中的感覺。店鋪最引人注目的位置是由過100隻甲蟲裝飾組成的甲蟲牆,而且店鋪位置隱蔽,對於想悠閒地飲酒輕鬆一下的朋友仔最適合不過。


地址:中環荷里活道1-13號華懋荷李活中心地庫

資料及圖片來源:J.Boroski Hong Kong

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓