【銅鑼灣好去處】銅鑼灣懷舊影相半日遊 七彩壁畫/虎豹別墅/紫薯芝士蛋糕

文: Toby Mok
2019.05.04

最近位於大坑的一級文物古蹟虎豹別墅終於活化重開,好多人都會趁這個機會重遊舊地緬懷一下童年回憶。不過其實大坑除了有虎豹別墅之外仲有好多好玩好食的地方,今次就為大家介紹大坑同銅鑼灣有咩地方好玩。首先帶大家去大坑壁畫去影相,之後再去餐廳食美食同參觀虎豹別墅,即刻睇詳細路線!

第 1 站 chocolate rain主題壁畫

首先帶大家到大坑以chocolate rain為主題的壁畫,在巴士站附近有2幅chocolate rain卡通的壁畫可以俾大家任影,不過提提大家,部分壁畫比較接近巴士站,大家記得在影相之時不要阻擋到等車的人喔。

地址:大坑道

第 2 站 前座飯堂

之後帶大家去食一間以懷舊香港為主題的餐廳,店內裝修充滿懷舊氣息,連所用的餐具都以8、90年代,年代感十足。食完飯仲可以在餐廳的霓虹燈同充滿特色的閘口影相,按下圖睇食物同價錢。

店舖:前座飯堂

地址: 大坑新村街39號地下

第 3 站 虎豹別墅

之後就可以到剛剛活化完成的虎豹別墅。前身由人稱「萬金油大王」的胡文虎建造,以往屬私家別墅,別墅屬中式文藝復興建築風格,別墅內裝有意大利彩繪玻璃窗、受印度及緬甸影響的雕刻和裝飾線條,以及鍍金壁畫,活化後大家可以進入別墅或參加導賞團參觀別墅,現場亦有不少充滿特色的影相位,大家可以仔細參觀,按下圖睇有咩影相位。

地址:香港大坑大坑道15A

詮釋區開放時間:上午9點至晚上7點 (星期一至日) 

第 4 站 Mamaday嘛嘛地

影完靚相嫌頭先唔夠飽大家可以去充滿外國特色的cafe食甜品,位於樓上店的cafe裝修充滿心思,甜品則嚐試了紫薯芝士蛋糕、抹茶窩夫同朱古力心太軟,抹茶窩夫配有濃郁的抹茶醬,味道特別,按下圖睇食物及價錢。

店舖:Mamaday嘛嘛地

地址:銅鑼灣霎西街28號必發大廈1樓

第 5 站 樂法

最後可以以茶飲作結,今次試了火龍果及芒果特飲,飲品以新鮮水果製成,食到果肉,十分足料,而雲層則由乳酪組成,飲落酸甜,非常適合夏天解渴。

店舖:樂法

地址: 銅鑼灣渣甸街50號渣甸中心地下C號舖 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓