【澳門美食】澳門8大掃街小食推介 世記咖啡/倫記軟滑腸粉/Pablo

文: Toby Mok
2019.05.18

港珠澳大橋通車後,澳門又成為了港人出走的熱點。除了位置近之外,澳門的美食相當吸引。今次就為大家搜羅了8間澳門抵食掃街美食推介,其中除了有地道小食甜點之外,更有來自世界各地的過江龍。周末不妨近近地到澳門來個快閃掃街美食之旅。

第 1 站 世記咖啡

說到澳門的豬排包,就一家不得不提世紀咖啡外賣店的厚蛋豬扒包。包皮塗上牛油烤焗加上大塊鬆軟的豬扒,口感豐富!厚蛋咸牛肉蛋多士,不亞於厚蛋豬扒包,相當厚身和滋味,按下圖睇價錢詳情。
地址:
氹仔舊城區消防局前地1號地舖|電話: 65691214|營業時間: 11:00 - 19:00(逢星期二休息)
澳門賣草地街乾草圍長信大廈d地下|電話: 6377 9664|營業時間: 11:00 - 19:00(逢星期二休息)
南灣湖景豪庭地下E (南灣麥當勞側)|電話:28715510|營業時間: 10:00-18:00(逢星期日休息)
即睇全文介紹

第 2 站 Phoenix. Lava

從泰國遠道來到澳門的Phoenix. Lava饅頭店主打招牌流心饅頭。一共6款口味,而最受歡迎的一定是榴槤流沙口味。除了新鮮出爐的饅頭之外,店舖特設急凍禮盒,回家後只要蒸熱八分鐘即可,按下圖睇價錢詳情!
地址:澳門營地大街140-B號紅窗門大廈地下B舖 
營業時間:11:00-21:00

即睇全文介紹

第 3 站 孖寶兄弟茶餐廳

澳門街坊食店孖寶兄弟茶餐廳由前西式甜品師傅主理,推出多款創新小食。雪糕雲層厚多士、雲層厚多士,外面都相當可愛。另外仲有抹茶厚多士,抹茶控必試。抹茶、朱古力奶凍同樣奶味十足,香滑濃郁,按下圖睇價錢詳情。
地址:筷子基沙梨頭南街256號威翠花園地下E舖 
即睇全文介紹

第 4 站 倫記軟滑腸粉

澳門除了出名豬扒包、葡撻等小食之外,軟滑腸粉最近亦吸引不少捧場客,雞蛋蔥腸粉,即叫即製,新鮮熱辣,按下圖睇價錢詳情。
地址:澳門沙梨頭沙欄仔街26號泉彩樓地下B號舖 
電:2895 6863/6685 2245

即睇全文介紹

第 5 站 新鴻發咖啡美食

二十多年歷史的鴻發咖啡美食,保留傳統茶餐廳的模樣,不少澳門人都推介!超厚西多士,厚度足足高過半部電話的西多內層有豐富的花生醬,份量十足。另外店內的另一招牌菜牛肉炒通心粉,份量足夠,十分惹味,按下圖睇價錢詳情。
地址:高士德賈伯樂提督街55號A 
營業時間:06:00 - 18:00

即睇全文介紹

第 6 站 Pablo旗艦店

源自日本大阪心齋橋的芝士撻專門店Pablo於4月正式登陸澳門。除了有現場新鮮即焗招牌經典原味芝士撻之外,還有抹茶芝士撻、朱古力芝士撻。原味經典芝士軟雪糕、抹茶芝士軟雪糕、朱古力脆米球,帶淡淡芝士香味,夏天消暑首選。另外仲有多款口味的飲品,經典芝士口味、芒果芝士和抺茶芝士等,按下圖睇價錢詳情。
地址:澳門大堂巷4-4A號 (近板樟堂) 
營業時間:10:30am-7:30pm(星期一至日)
電話:6881 6062
即睇全文介紹

第 7 站 榴槤天地

香港「榴槤樂園」最近在澳門開設姊妹分店「榴槤天地」,推出一系列貓山王榴槤小食、甜品、飲品,甚至主食,包括招牌榴槤冰糕,榴心西多,榴槤炸彈等等。另外仲有多款飲料,如貓山王奶蓋和貓山王珍珠奶茶等等,款款榴槤味十足,榴槤控一定不能錯過。
地址:澳門船澳街 254 號綠楊花園第四座利和閣地下C

即睇全文介紹

第 8 站 Baptiste Brichon Pâtisserie

小店Baptiste Brichon Pâtisserie,主打各種法式蛋糕和麵包,法藉甜品師傅每日都會在店內製作新鮮甜品,而且也創作出多款搞鬼可愛的蛋糕,而最近就推出期間限定的mario系列小蛋糕,而且味道更充滿驚喜,外型靚之餘且非常好味,大家一定要去試試呀!
地址: 澳門連勝街4號益利大廈地下B座 
營業時間:12:00 - 20:00
電話:(853)6330 0292
資料及圖片來源:Baptiste Brichon Pâtisserie
即睇全文介紹

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓